Oke, mijn reactie was kort door de bocht...dus een wat meer inhoudelijke reactie. Dank je, Dre, voor deze tik op mijn vingers.
Ik vind het zelf ook jammer dat "mijn" Alfa's niet vaker op foto's in het KB staan. Maar ik begrijp dat het niet altijd mogelijk is iedereen op een foto te krijgen met zo'n grote club en veel Alfa's die voor anderen leuk(er) zijn om op foto's in het KB te zien.
De foto's die geplaatst worden zijn in ieder geval van een zeer goed niveau, er is een goede verhouding tussen de verschillende modellen, er is voldoende ruimte om bijvoorbeeld via registers aandacht te krijgen voor eigen modellen of zelfs eigen auto's (deze keer leuk stuk over de mij bekende 75 van Sander). Ik heb voor mijn gevoel dus geen inhoudelijke argumenten om te klagen dat
ik niet in het KB sta omdat er te weinig kans zou zijn om met een van mijn modellen op de gevoelige plaat te worden vastgelegd.
Waar ligt het dan aan??
Als je graag in het KB wilt, kan je daar zelf ook wat voor doen. Een stukje schrijven, een bijdrage leveren aan een van de registers, actief zijn in een van de commissies van de SCARB, zelf mooie foto's maken en die ter beschikking stellen aan de redactie van het KB...noem maar op.
En ik steek direct mijn hand in eigen boezem: op al die vlakken heb ik (tot nu toe) gefaald. Ik heb bijzonder weinig activiteiten ontplooit om een actieve bijdrage aan de club en/of het KB te leveren. Dus eigen schuld, dikke bult dat ik er niet (vaak) in sta!!
En vandaar ook mijn
-reactie. Als je gepubliceerd wilt worden, moet je zorgen dat je interessant genoeg bent. Je komt per slot van rekening ook niet zomaar in de Prive, Story of Quote. Daar zal je ook wat voor moeten doen.
Het op het forum roepen dat het niet eerlijk is dat altijd dezelfde mensen/Alfa's op foto's te zien zijn is dus wat kort door de bocht. Daar is misschien wel een reden, maar zeker een oorzaak voor. Zoek die op, en zorg er voor dat je om diezelfde reden in het KB komt.
Misschien is het een idee om een "nieuwe leden met hun Alfa" sectie op te nemen. Dan komt iedereen tenminste 1 keer in het KB....of is dat een beetje een linkse gedachte?
En het forum staat nu eenmaal los van het KB, en een actieve bijdrage op het forum leidt dus niet vanzelf tot meer aandacht in het KB.