- toevallig zag ik dat ik gisteren een nieuw PB had ontvangen, het nulletje achter gebruikerspaneel was veranderd in een 1. Het knipperende gele dingetje (weet niet eens meer wat het was) in de vorige layout trok toch meer de aandacht.
- was eerst ook niet, maar een "ALT" tekst die de eerste regels van het eerste bericht weergeeft als je boven een topictitel met de muisaanwijzer zweeft zou wel handig zijn, andere fora hebben dat, Er zijn nog steeds mensen die een topic als "Wat heb ik nodig" aanmaken, misschien met opzet om zoveel mogelijk hits te krijgen want ik ben dan toch nieuwsgierig waar het over gaat en vervolgens teleurgesteld dat ik niet kan helpen...
- er blijken mensen te zijn die tot op de 100 nauwkeurig hun aantal geposte berichten weten
- ik was eerst voor het voordeel van de twijfel maar de oude layout vind ook ik eigenlijk overzichtelijker en net zo goed voldoen als de starre achteras van mijn Sud. En de nieuwste extra's heeft dit forum net zo min nodig als mijn Sud stuurbekrachtiging, blijft moeilijk forumleden te plezieren met de nieuwste updates als betreffende forumleden tevreden zijn met grotendeels jaren 70,80 en 90 techniek