Natuurlijk houd je niet iedereen tevreden,maar je moet er wel naar streven.
Zoals jij probeerd Zaag nou te lijmen zou dat ook vanuit iemand anders kunnen komen.
Relativeren zou ik zeggen, de wereld is toch niet vergaan?
Wat doen we daaraan?
Om te constateren of iets je niet bevalt zal je het toch eerst moeten lezen.Als iets je niet bevalt dan lees je het toch gewoon niet!
Ik heb toch niemand nodig om mij te vertellen wat wel of niet goed voor mij is? Kom op zeg!
Absoluut!Natuurlijk houd je niet iedereen tevreden,maar je moet er wel naar streven.
Euh... wie dan?Zoals jij probeerd Zaag nou te lijmen zou dat ook vanuit iemand anders kunnen komen.
Natuurlijk niet, maar daarom vind ik het nog wel zonde dat kleurrijke figuren als Dré en Zaag hier verdwijnen. Even los van alles wat eromheen speelt, ben ik het gloeiend eens met de mensen die zeggen dat het een verarming van het forum is. Ze hebben ieder in hun eigen vorm substantiële bijdragen geleverd aan dit forum.Relativeren zou ik zeggen, de wereld is toch niet vergaan?
Wat doen we daaraan?
Ach moet toch kunnen een beetje provoceren? Houdt de boel lekker luchtig en ondeugend.....zo zijn Alfisti toch?Vanwaar dat linkje?
Uitproberen of het verwijderd gaat worden?
Van mij mogen ze, dat heeft niets met het Saeghuys te maken, maar wordt er een
beetje vervelend van dat altijd maar op het randje willen balanceren, zo van kijk mij toch eens....................
Word het dan niet eens tijd om hier de deur eens op een kiertje te zetten......Ach moet toch kunnen een beetje provoceren? Houdt de boel lekker luchtig en ondeugend.....zo zijn Alfisti toch?Vanwaar dat linkje?
beetje vervelend van dat altijd maar op het randje willen balanceren, zo van kijk mij toch eens....................
Lighten up
Proveren,Alfisti? Combinatie die ik meer bij klevende lease Golfjes verwacht.Ach moet toch kunnen een beetje provoceren? Houdt de boel lekker luchtig en ondeugend.....zo zijn Alfisti toch?Vanwaar dat linkje?
Lighten up