Tja ik kan daar niet onderuit natuurlijk
Ik heb het idee namelijk ooit al eens voorgelegd aan Eric.
Welke inhoud?Je kunt beter aandacht besteden aan de inhoud van de envelop...
De envelop bevat bij mij enkel een wit vel met mijn adres erop, verder niets? Foutje?Graag deze keer ook even aandacht besteden aan de envelop die erbij zit... Scheelt ons uiteindelijk weer werk
Kan overigens ook via Mijn Alfaclub Online!
Nee hoor!De envelop bevat bij mij enkel een wit vel met mijn adres erop, verder niets? Foutje?Graag deze keer ook even aandacht besteden aan de envelop die erbij zit... Scheelt ons uiteindelijk weer werk
Nou dacht ik even dat ik ook via Mijn Alfaclub Online mijn contributie zou kunnen betalen. Maar ik kan daar dus alleen maar kiezen of ik via factuur met een ouderwetse overprijsde acceptgiro die niemand gebruikt of minstens zo antieke incassomachtiging wil betalen. Zonde van de centen die jullie als boete voor ongehoorzaamheid opleggen natuurlijk, maar zo'n machtiging ga ik dus nooit afgeven. We leven in de 21e eeuw; kom eens met een meer eigentijdse oplossing.Graag deze keer ook even aandacht besteden aan de envelop die erbij zit... Scheelt ons uiteindelijk weer werk
Tsja, leuker kunnen we het voorlopig nog even niet maken. We staan open voor eigentijdse oplossingen, mits betaalbaar, draag ze maar aan.Nou dacht ik even dat ik ook via Mijn Alfaclub Online mijn contributie zou kunnen betalen. Maar ik kan daar dus alleen maar kiezen of ik via factuur met een ouderwetse overprijsde acceptgiro die niemand gebruikt of minstens zo antieke incassomachtiging wil betalen. Zonde van de centen die jullie als boete voor ongehoorzaamheid opleggen natuurlijk, maar zo'n machtiging ga ik dus nooit afgeven. We leven in de 21e eeuw; kom eens met een meer eigentijdse oplossing.Graag deze keer ook even aandacht besteden aan de envelop die erbij zit... Scheelt ons uiteindelijk weer werk
Als Ideal wat goedkoper zou zijn, zou het Ideal zijn. Ik vermoed dat Eneco wat meer klanten heeft over wie de kosten kunnen worden verspreid. Eerst maar eens afwachten hoe het met de incasso gaat.Wat dacht je van iDeal?
Kan bijvoorbeeld ook bij Eneco. Voordeel is dat iemand die weet (of zorg kan dragen dat) op welk moment het saldo op de rekening toereikend is - de rekeninghouder - dan de betaling kan verrichten en deze betaling op hetzelfde moment aan jouw boekhouding gekoppeld kan worden. Dit voorkomt dat jouw opdracht tot incasso op een ongelukkig moment wordt verwerkt, hetgeen de rekeninghouder in verlegenheid kan brengen wanneer hij 5 seconden later probeert te pinnen, of dat jij een storno terugkrijgt en alsnog een rekening moet versturen. Zo heb je dus het voordeel dat bij de incassomethode slechts verondersteld wordt, zonder de nadelen.