Iemand uit Sittard/Roermond/Maastricht aanwezig op de onderdelen dag?
IK heb een onderdeeltje wat naar Sittard moet.
gr Jan
Ik zoek transport van Haarlem naar Houten (onderdelendag) voor een set dakdragers.
Vr.grt.Arie
Donderdag 25-6 gaat dit transport plaatsvinden!Eerdaags (datum nog niet exact bekent) ga ik en Michel75 een toertje vanuit de Randstad richting Achterhoek en Limburg maken om wat auto's op te halen met een autotransporter (MAN vrachtwagen).
Richting de Achterhoek en Limburg zijn 5 plaatsen vrij op de wagen, terug richting het westen zijn er 3 plaatsen vrij.
Maar ook tussen Limburg en de Achterhoek of vise versa zijn 4 plaatsen vrij.
Transport is wel tegen vergoeding (Vrachtwagen lust wel een litertje diesel) maar transport is van deur tot deur.
Iets specifieker, de jerrycan moet mee naar Assen? Of terug naar huus vanaf daar? En ook, hoe groot is ie ?Wie komt uit de regio Heerle (Bergen op Zoom) en gaat za of zo naar het SSAR in assen, en kan voor mij een jerrycan ATF meenemen?
Hendrik
Frank, ik zie nu pas je reactie.... ergens een mailtje gemist merk ik wel.Iets specifieker, de jerrycan moet mee naar Assen? Of terug naar huus vanaf daar? En ook, hoe groot is ie ?Wie komt uit de regio Heerle (Bergen op Zoom) en gaat za of zo naar het SSAR in assen, en kan voor mij een jerrycan ATF meenemen?
Hendrik
Grtz,fRank
Is er iemand die in s'gravenhage/den Haag een compleet 164 interieur kan ophalen en transporteren richting Nijmegen of Enschede?
Tegen betaling uiteraard, let wel dat het aardig wat ruimte in beslag neemt, 2 voorstoelen, achterbank.
Saluti, Marley164