Iemand ervaring met verzending vanuit Italie naar NL?
Bijvoorbeeld transporteurs, pakket verzenders of andere transporteurs. Betreft verzending van velgen (4st) vanuit Trieste naar NL.
Alle info en/of tips welkom.
Ik ga 5 januari van Utrecht naar Doetinchem, als je het in Utrecht kan krijgen, neem ik het wel mee.is er toevallig iemand die in deze dagen een keer van zeeland (nieuwe tonge) naar de iets dat wat meer in de buurt van de achterhoek komt?
heb daar een nieuwe benzine tank van een 33 gekocht en die moet richting de achterhoek.
wat het schuift kratje bier naar keuze?
is er toevallig iemand die in deze dagen een keer van zeeland (nieuwe tonge) naar de iets dat wat meer in de buurt van de achterhoek komt?
heb daar een nieuwe benzine tank van een 33 gekocht en die moet richting de achterhoek.
wat het schuift kratje bier naar keuze?
inderdaad de tank van terry.Je verloochent je roots niet Leon Nieuwe-Tonge is bij mij om de hoek (tank van Terry?), das geen probleem. Kan weer via klant van mij dat ding in Achterhoek zien te krijgen. Heb sowieso iemand in Hummelo en Doesburg, zo uit hoofd. Vast nog wel meer. Utrecht voor 5 januari is wellicht krap. Wil tank gerust alvast ophalen, kom daar regelmatig langs.
groetz, wims
Tank staat hier klaar voor transport richting Hummelo. Komt allemaal weer in orde.
groetz, wims