Waar haal je een opzegtermijn van een jaar vandaan?
Als je even de moeite had genomen om hier http://www.alfaclub.nl/lidmaatschap.php te kijken dan had je kunnen lezen dat je uiterlijk 1 december op had moeten zeggen om niet nog een jaar lid te zijn. Dat lijkt mij zeer redelijk.
Dat gezeik over de rechtsvorm vind ik nou echt moeilijk doen. Als je daar moeite mee hebt moet je je dat maar bedenken voor je besluit om lid danwel donateur te worden.
De topic starter, die overigens niet moeilijk doet, had zelf ook de moeite kunnen nemen om dit even op de homepage op te zoeken, had weer een zinloos topic gescheeld.
Overigens is mijn opmerking 'een missie maken van moeilijk doen' meer bedoeld als opmerking in algemene zin.
Op diverse fora (niet alleen hier en niet alleen Alfa gerelateerd) zie je steeds een aantal mensen in topics opduiken waar ze de kans zien om te schoppen tegen organisatoren, besturen en medewerkers/vrijwilligers van clubs en verenigingen en fora.
Er worden ongetwijffeld fouten gemaakt en mensen slaan de plank ooit mis, maar het blijft gewoon mensen werk.
Verder wil ik er eigenlijk geen woorden aan vuil maken, zo krijgt het zoveelste zeiktopic weer veel te veel aandacht.