XY is normaal gesproken het mannetje. Iets met (al dan niet) mans genoeg zijn denk ik dus
Edit: Damn' Dibro, AGAIN?!?
XY is normaal gesproken het mannetje. Iets met (al dan niet) mans genoeg zijn denk ik dus
Edit: Damn' Dibro, AGAIN?!?
Als we nu toch bezig zijn met de gtv6 had ik de bocht voor de italiaanse douanepost ook nogal verkeerd ingeschat.Whehe ik reed afgelopen maandag bij de grens nog bijna een Italiaanse douanier van de sokken ...
Niet betalen???? jij bent lekker,dat wil iedereen wel.Manlief reed en we willen verbaal wel betalen maar aangezien we hard moeten werken voor de euri's vroeg ik me af wat als je niet betaald.
Tis niet dat we niet kunnen betalen maar dacht als hollander , als ik eronderuit kan komen zal ik het zeker niet laten voor het geld kunnen we zat andere leuke dingen doen.
nou, nou, wat een volwassen reactieMDP ik neem de verantwoordelijkheid wel hoor ben blij dat je een brave vent bent
Ah, zo. Daar had ik geen idee van."Onze" Schummi is volgens mij een vrouw.
Dat had je je van te voren moeten bedenken!! Niet rot bedoeld maar je weet als je te hard rijdt, de kans op een boete aanwezig is. Als je deze niet wenst moet je je aan de regels houden. Simpel.Manlief reed en we willen verbaal wel betalen maar aangezien we hard moeten werken voor de euri's vroeg ik me af wat als je niet betaald.
Tis niet dat we niet kunnen betalen maar dacht als hollander , als ik eronderuit kan komen zal ik het zeker niet laten voor het geld kunnen we zat andere leuke dingen doen.
Ik claim nergens een brave vent te zijn. Het te hard rijden is een weloverwogen beslissing die ik vrijwel dagelijks maak. Als ik dan op de bon word geslingerd -waar dan ook- ga ik geen topic openen met (o.a) de vraag wat er gebeurd als ik niet betaal. Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Ik ben fout geweest en ik sta dan ook in voor de consequenties. Kun je wel doodleuk roepen dat je je verantwoordelijkheid neemt maar door zulke vragen te stellen laat je dat niet blijken.MDP ik neem de verantwoordelijkheid wel hoor ben blij dat je een brave vent bent
vroeger hoefde dat iig niet. Teminste ik heb nooit betaald als echte Hollander maar das volgens mij al meer dan 5 jaar terug.Nog wel ooit een herinnering gekregen maar die ging lekker ook meteen de prullenbak in. Dat zijn nog eens leuke boete's.Niet betalen???? jij bent lekker,dat wil iedereen wel.Manlief reed en we willen verbaal wel betalen maar aangezien we hard moeten werken voor de euri's vroeg ik me af wat als je niet betaald.
Alleen werkt het niet zo.
Was het niet zo dat jullie tellert afweek?? (Teveel aangaf) we hebben het er nog over gehad in Italie. Dus het kon nog goed zijn dat de bon meevalt.Wij zijn op de terugweg van italie in zwitserland geknipt met 30 km te hard rijden uit een tunnel.
mocht er 80km wij reden zeker 115km.
Weet iemand wat zoiets kan gaan kosten en wat gebeurt er als ik niet zou betalen??????????
Klopt teller wijkt af maar dat is al berekend reden ruim 40km tehard namelijk is al terug gebracht naar 30km.Was het niet zo dat jullie tellert afweek?? (Teveel aangaf) we hebben het er nog over gehad in Italie. Dus het kon nog goed zijn dat de bon meevaWij zijn op de terugweg van italie in zwitserland geknipt met 30 km te hard rijden uit een tunnel.
mocht er 80km wij reden zeker 115km.
Weet iemand wat zoiets kan gaan kosten en wat gebeurt er als ik niet zou betalen??????????
Gr JW