Vanaf 2013!wachten het gewoon wel af
heb nog een vroege 75TS staan, mei 1987, ben benieuwd, ging er al niet meer van uit
edit vanaf mei 2012 MRB vrijj dus
staan nu nog zat 87/88-er leuke auto's te koop voor weinig
heb nog een vroege 75TS staan, mei 1987, ben benieuwd, ging er al niet meer van uit
Dat soort mensen kijken ook echt niet verder dan hun neus lang is he. Nee, die nieuwe auto stoot minder uit dan die oude, alleen wordt er wel even bij vergeten dat de productie van een nieuwe auto blijkbaar geen geen uitstoot van milieu belastende stoffen oplevert....Wil geen spelbreker zijn maar dit! kwam ik net tegen in de Telegraaf.
Ik weet wel zeker dat DIE stelling zeer beslist niet klopt...Vriend van mij rijdt in een oude Audi 100 uit 1987 en die stoot evenveel uit als een moderne auto
1000 km met een oude auto, hobbymatig of niet, blijft 1000 km met verhoogde uitstoot....Men moet niet vergeten dat de meeste oude auto's van liefhebbers zijn die er alleen hobby matig mee rijden en dan ook minder uitstoten dan dat moderne spul.
Behalve de Brazilianen natuurlijkals je weet dat de milieu belasting voor het produceren van de accu's van een Toyoto Prius hoger is dan de 1550 alfa 75's in Nederland een jaar lang volgas rijden dan kunnen we nog aardig knallen de komende jaren. Wees nau eerlijk politiek!
ruim eerst Cuba , nee beter, heel Zuid America op met die amerikaanse stookbakken, uitgezonderd onze eigen alfa rio natuurlijk..
en die is van wanneer precies ?Ik kreeg vandaag een brief van de belasting binnen met de mededeling dat mijn 75TB per 8 jan 2012 is vrijgesteld van belasting