Tja het is natuurlijk diep triest wat hiet gebeurt...helaas door de ons zelf gekozen regering...en door het misbruik van sommige handelaren...die uit puur winst oogmerk oude stink diesel importeerde en verkochten aan particulieren die ook voor een dubbeltje op de eerste rij wilden zitten. Ze draaien de rest van de old timer branch de nek om...ook de liefhebber is de dupe..Bedankt he!!
Alles wordt tot de laatste cent uitgezogen van pensio tot oltimer liefhebber, van gehandicapte tot gezin met twee kleine kinderen...En nog hebben ze niet genoeg??
Ik bedoel bijna de helft van mijn salaris gaat naar sociaale lasten en belastingen...betaal ik ook nog eens 21% btw over alles wat ik aanschaf, en dan hebben we het nog niet eens over alle gemeentelijke en provinciaale belastingen, waterschappen en milieu heffingen.
Als je iets leuk of lekker vind dan betaal je er waarschijnlijk accijs over, een boetetje hier een apk-tje daar...Ik heb wel eens berekent van hoeveel procent van mijn bruto salaris ik echt een product koop...dus iets waar je wat aan hebt...nou geloof me dat is niet veel! De rest is allemaal belastingen, accijns, sociale lasten, etc. Ik heb het echt niet slecht, maar hebben ze dan nooit genoeg? En dan maar vast houden aan die klote 3 % ...wat een loosers!! die lui zijn echt dom...heb er geen andere woorden voor!
Nou we zien wel hoe het afloopt...heb er een hard hoofd in!!