![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Grtz,fRank
Yep. En in Nederland zitten we dan met zijn allen te klagen op fora dat niemand met brandende autobanden het verkeer lamlegt [insert Vinkenslag flashback here]
Mekkeren? Ja, maar daar blijft t dan ook bij. Als je als regering in bv Frankrijk soortgelijke truuken uit zou halen staan er brandende stapels autobanden op cruciale punten op de snelweg!! En hier? Beetje morren en vervolgens afrekenen...sneu.
Denk je niet dat die 120eu max allang als uiteindelijk target bedacht was nog vóór er überhaupt een gesprek met de 'alliantie' had plaatsgevonden? Das vooraf al allemaal uitgeplozen joh tot welk bedrag de klassiekermensch wil gaan zonder revolutionair tegengas gaan geven...'Ow 120 eu maximaal', ff knipperen en aftikken maar. Zulk slachtvee hebben ze t liefst in den haag...![]()
Zelf zeker geen andere baan hoeven zoeken omdat er geen bedrijf is dat nog contracten voor onbepaalde tijd aangaat.... Ik zit nu inmiddels een aantal jaren in dit schuitje en tot nu toe was het me steeds gelukt om snel ander werk te vinden. Maar op dit moment, met een 10% werkloosheid in de regio, is dat toch echt een ander verhaal... Volgens mij mag je dat best crisis noemen...Crisis? Modewoord.
Grtz,fRank
Tegelijk met t kwartje van Kok....Nog iets om over na te denken: als het ooit weer eens goed gaat met de economie, wordt de grens dan weer teruggesteld naar 25 jaar (of voor mijn part 30, als we toch Europees aan het denken zijn)? Ik denk dat ik het antwoord wel weet.
Ja, uit ervaring kan ik je vertellen dat het gras inderdaad groener is aan de andere kant. Ben mn geluk elders gaan proeven en gevonden. Nou wil ik niet zeggen dat dit voor iedereen een optie is, ik wil enkel aangeven dat het inderdaad anders kan, mijn inziens zelfs beter, dan wat er in Nederland plaats vindt.Emigreren dan maar lijkt me. Het gras bij de buren is vast groener.
Staan er al veel meer op dan pakweg een half jaar terug...De nieuwe regeling lijkt nog een formaliteit. Alleen de eerste kamer moet nog groen licht geven. Ben benieuwd hoeveel diesels marktplaats gaan overspoelen binnenkort.