WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Vragen over het forum

wo feb 23, 2011 22:21

Gelden op alle SCARB forums dezelfde regels? Op een registerforum wordt net iemand met naam en toenaam, met reden aangekondigd als gebanned namelijk. Dat lijkt me toch niet de bedoeling?

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

wo feb 23, 2011 22:25

Dat is een zaak van het betreffende forum.

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Vragen over het forum

wo feb 23, 2011 22:31

Dat is een zaak van het betreffende forum.
Ik vind het wel vreemd dat de naam "SCARB" er dan aan mag hangen. Daardoor stem je toch impliciet in als club met dat soort praktijken.

Dinky Boy
Miniaturista

wo feb 23, 2011 22:39

Als het een SCARB register is staat er SCARB op (wat een logica 8) )

Ik ken de toedracht niet en kan dus ook niet over de situatie oordelen. Op dit forum zijn de voorwaarden door het bestuur vastgesteld, op de andere forums door de betreffende registerleiders/mods. Die kunnen dus verschillen van die van hier. Registerforums hebben soms ook een andere geschiedenis, sommigen bestonden al voordat het register deel ging uitmaken van de SCARB.

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do feb 24, 2011 08:22

Als het een SCARB register is staat er SCARB op (wat een logica 8) )

Ik ken de toedracht niet en kan dus ook niet over de situatie oordelen. Op dit forum zijn de voorwaarden door het bestuur vastgesteld, op de andere forums door de betreffende registerleiders/mods. Die kunnen dus verschillen van die van hier. Registerforums hebben soms ook een andere geschiedenis, sommigen bestonden al voordat het register deel ging uitmaken van de SCARB.
Ik heb de kwestie bij het bestuur aangekaart en op het betreffende forum gemeld dat ik er niet langer zal posten.

Slinger
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 04, 2011 16:39

Kan een van de mods even naar dit topic kijken: http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?t=53741
Ik heb net de openingspost gewijzigd, maar nu is de text op het forum zeg maar wel weg, maar als ik het wijzig staat wel alles er gewoon of als je het quote, zie je het dan ook in die "textverwerker".

Alvast bedankt!
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT !!!
33 16v SW Racer

Andiamo Lesti Fumando Assai
Veni, Vidi, Veloce!

brolli21
Guru Triplo
Guru Triplo

vr mar 04, 2011 18:15

Kan een van de mods even naar dit topic kijken: http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?t=53741
Ik heb net de openingspost gewijzigd, maar nu is de text op het forum zeg maar wel weg, maar als ik het wijzig staat wel alles er gewoon of als je het quote, zie je het dan ook in die "textverwerker".

Alvast bedankt!
Even naar gekeken,gerepareerd,en een PB gestuurd ;)
There is a fine line between Brilliant and Insane
Alfa 75 Imola-TB '92
Fiat 500 1.4 16v sport '08
Audi A4 Avant 1.8t quattro '05

Dinky Boy
Miniaturista

di mar 22, 2011 12:48

Sinds een week doen zich bij sommige gebruikers weer problemen voor met inloggen. berichten plaatsen of uitloggen. Als je hiermee te maken hebt, stuur even een email naar de mods en vermeld daarin:
- welke browser je gebruikt, en
- of het probleem zich vanaf elke pc of slechts een enkele pc voordoet.

We sturen de berichten dan door aan de techneuten binnen ons internet team.

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

do jan 26, 2012 22:55

Voor topics met ongelezen berichten staat dit icoontje: Afbeelding

Echter als ik vlak daarvoor al in het topic ben geweest, en er is daarna gepost (waardoor dus opnieuw dat icoontje ervoor komt te staan), dan kom ik d.m.v. dat icoontje niet bij die nieuwe post terecht, maar opnieuw bij de post die toen ik voor het eerst vanavond het forum bezocht (voor mij) nieuw was. Ja die had ik dus al gelezen... Op andere fora werkt dit wel goed. Wellicht een instellinkje dat aanpassing behoeft? Of tijd voor een update?

Tevens vind ik het zelf wel makkelijk bij andere fora, dat topics op ongelezen blijven staan totdat ik ze ook echt gelezen heb (of op "markeer alles als gelezen" heb geklikt). Hier is het zo dat, als ik op m'n werk even een kwartiertje kijk (alleen in de pauze uiteraard :whistle: ) en de rest 's avonds wil lezen, 's avonds dus alles van vóór eerdergenoemde pauze, wat ik nog niet heb gelezen, ook al op "gelezen" staat. Hierover zullen de meningen ongetwijfeld verschillen, dus ik voeg me graag naar de meerderheid, maar ook hier geldt wat mij betreft: is er een aanpassing mogelijk, al dan niet d.m.v./m.b.v. een update van de PHPBB-software?
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

Dinky Boy
Miniaturista

do jan 26, 2012 23:11

Op andere fora werkt dit wel goed. Wellicht een instellinkje dat aanpassing behoeft? Of tijd voor een update?

Dit forum draait onder de laatste versie van phpBB2. Dat is uitgeëvolueerd, updates komen niet meer. Draaien de fora waar je het wel goed hebt zien functioneren ook onder phpBB2?

Ooit zullen we eens moeten migreren naar phpBB3, maar dat is nu nog niet aan de orde.

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

do jan 26, 2012 23:16

Die draaien onder 3, en volgens mij is de tweede feature die ik heb genoemd idd iets wat pas bij 3 is ingevoerd.

Dat andere werkte, meen ik, altijd al goed bij de andere fora. Mocht ik het mis hebben, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Waarschijnlijk weet ik het antwoord al, maar ik stel de vraag toch: waarom wordt ermee gewacht om over te stappen naar 3?
Alfa Romeo GT 3.2 V6
SCARB 4835

Dinky Boy
Miniaturista

vr jan 27, 2012 00:08

Dat andere werkte, meen ik, altijd al goed bij de andere fora. Mocht ik het mis hebben, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Ik speel de vraag door aan de technische staf.
Waarschijnlijk weet ik het antwoord al, maar ik stel de vraag toch: waarom wordt ermee gewacht om over te stappen naar 3?
Alle energie wordt nu in de nieuwe website gestoken.

Dinky Boy
Miniaturista

ma jan 30, 2012 08:33

Ik speel de vraag door aan de technische staf.
Is helaas toch standaard in phpBB2. Als het op andere fora anders werkt is daar de broncode aangepast.

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

ma jan 30, 2012 23:35

Dat kan, of ik had het mis. Iig bedankt voor het uitzoeken :D
Alfa Romeo GT 3.2 V6
SCARB 4835

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za mei 05, 2012 20:15

Er zit volgens mij een fout ergens op de forumsite.
Iedereen met 4 klavertjes heeft een alfa 155 in de kleur blauw als fig. boven zijn eigen avatar staan...

Voor diegene welke gebruik maakt van de msn functie zijn 4 klavertje te zien ipv het msn icoon.

Terug naar “Praktische gids voor de Alfist”