Voor topics met ongelezen berichten staat dit icoontje:
Echter als ik vlak daarvoor al in het topic ben geweest, en er is daarna gepost (waardoor dus opnieuw dat icoontje ervoor komt te staan), dan kom ik d.m.v. dat icoontje niet bij die nieuwe post terecht, maar opnieuw bij de post die toen ik voor het eerst vanavond het forum bezocht (voor mij) nieuw was. Ja die had ik dus al gelezen... Op andere fora werkt dit wel goed. Wellicht een instellinkje dat aanpassing behoeft? Of tijd voor een update?
Tevens vind ik het zelf wel makkelijk bij andere fora, dat topics op ongelezen blijven staan totdat ik ze ook echt gelezen heb (of op "markeer alles als gelezen" heb geklikt). Hier is het zo dat, als ik op m'n werk even een kwartiertje kijk (alleen in de pauze uiteraard
) en de rest 's avonds wil lezen, 's avonds dus alles van vóór eerdergenoemde pauze, wat ik nog niet heb gelezen, ook al op "gelezen" staat. Hierover zullen de meningen ongetwijfeld verschillen, dus ik voeg me graag naar de meerderheid, maar ook hier geldt wat mij betreft: is er een aanpassing mogelijk, al dan niet d.m.v./m.b.v. een update van de PHPBB-software?