wo dec 18, 2013 10:13
vers uit de mailbox:
Senaat akkoord
Op 18 december 2014 ging ook de Eerste kamer akkoord met Belastingplan 2014, waardoor de vrijstellingsleeftijd definitief naar 40 jaar gaat. Wat ons betreft heeft de Eerste Kamer haar controlerende taak niet goed uitgevoerd, men had nooit akkoord mogen gaan met deze maatregel.
Naar de rechter!
Politiek mag onze rol dan uitgespeeld zijn, juridisch niet! Stichting Autobelangen is voornemens de Staat voor de rechter te dagen en heeft daarvoor uw steun nodig.
De gehele maatregel berust op foutieve informatie. Grote groepen mensen zijn hierdoor zwaar gedupeerd. U kreeg toch een brief dat u voortaan geen wegenbelasting meer zou hoeven betalen? Laten we dat nou eens aan de rechter voorleggen!
Wij verzoeken iedereen een toezegging van minimaal € 50 te doen, zodat wij bij voldoende donateurs de rechtszaak kunnen laten starten door onze advocaat prof. mr. Barkhuysen. Met onderstaand formulier kunt u ons machtigen om eenmalig een bedrag bij u af te schrijven.
Alleen indien er op 20 januari 2014 voldoende donateurs zijn starten wij de zaak en wordt de donatie bij u afgeschreven. U betaalt dus alleen indien er voldoende donateurs zijn om de rechtszaak te kunnen voeren.
Via onze website kunt u zich inschrijven voor het voeren van de rechtszaak. Wij hopen dat wij de kans krijgen deze maatregel aan de rechter voor te leggen!
Met vriendelijke groet,
Wouter van Embden,
Namens Team VrijstellingOldtimer
Geachte Altero Kunststoffen/ E.H.C. Bekker,
Hartelijk dank voor uw toezegging van € 75 voor het mogelijk starten van een rechtszaak tegen de Staat.
Een dergelijke rechtszaak is zeer kostbaar. Alleen wanneer wij voldoende donateurs hebben, dan kunnen wij de zaak starten. Wanneer wij op 20 januari 2014 niet voldoende donateurs hebben, dan zullen wij ook niet bij u afschrijven.
Namens Stichting Autobelangen,
Wouter van Embden
Kom op mannen/vrouwen !! Allemaal meedoen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men vraagt minimaal eur. 50,00 , ik heb er maar 75 van gemaakt (m'n 75 is van 1991..), maar als het straks het dubbele moet zijn (of nog wat meer) doe ik mee/blijf ik meedoen. Ik ben een GROOT voorstander van van je af bijten/statements maken. Moeten "we" ook op andere punten gaan doen ! BEVOLKING: als u bent uitgeschakeld door uw volksvertegenwoordigers: STAP NAAR DE RECHTER !!!!
PS als jullie een bedrag op de site invullen ALLEEN het bedrag, ZONDER komma en zonder "eur" oid anders snapt het systeem het niet !!!! (in mijn geval dus "75" ingevuld (maar dan weer zonder de komma's, of course) voor alle duidelijkheid)