![Dancing \:D/](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Nu in een dichte envelop verstuurd... Hij's gewoon TE mooi!!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Errug fraai exemplaar!!
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Grt, Ram6
Gaaf stuk Rik, Trofeo en 'Bert-preparatie'! Jammer dat je stopt met het Trofeo verslag e.d!
Waar heb je dat abonnement op de Playboy dan voor? Voor de interviews?'k heb hem vanmiddag gekregen !![]()
die gaat zodadelijk mee naar bed als avond lectuur
Hey Rik,Kijk...
Dank Ramses!!!!!
Je bent de eerste die reageert op mijn stukkie....Ik liep regelmatig even dit topic binnen om te kijken of er nog wat over gezegd werd. Niks...
op de vorige stukjes kwam nog wel eens wat reacties, nu niks meer!!!
Tja, waarvoor ga je dan een paar avonden met pen en papier zitten???
Serieus, het gaat mij niet eens om dat mensen zeggen Hee, WOW, Rik, super, leerzaam, kan ik wat mee!!!
Maar een mens wil toch graag weten dat zn stukkies gelezen worden. K zou nog liever een berg mail krijgen in de trant van Hou Op!!! Stop met ons lastig vallen met stukkies....
Weet ik tenminste ook waar ik aan toe ben!
Ramses maakt mij blij!!!!
Ik heb er niet eerder wat van gezegd, maar ook ik heb ze met plezier gelezen. Vooral de 'virtuele' opbouw van een racer vond ik leuk/Kijk...
He RIk:Kijk...
Dank Ramses!!!!!
Je bent de eerste die reageert op mijn stukkie....Ik liep regelmatig even dit topic binnen om te kijken of er nog wat over gezegd werd. Niks...
Serieus, het gaat mij niet eens om dat mensen zeggen Hee, WOW, Rik, super, leerzaam, kan ik wat mee!!!
Maar een mens wil toch graag weten dat zn stukkies gelezen worden. K zou nog liever een berg mail krijgen in de trant van Hou Op!!! Stop met ons lastig vallen met stukkies....
Weet ik tenminste ook waar ik aan toe ben!
Ramses maakt mij blij!!!!