Ik heb 2 weken geleden een pb én n mailtje naar de webmaster gedaan. (Jorix toch?)
Maar mn pb blijft in de outbox staan, dus of hij komt niet aan, of is nog niet gelezen.
Hoe zorg ik ervoor dat toch mijn nickname gewijzigd wordt?
PB even naar mij.Ik heb 2 weken geleden een pb én n mailtje naar de webmaster gedaan. (Jorix toch?)
Maar mn pb blijft in de outbox staan, dus of hij komt niet aan, of is nog niet gelezen.
Pb verstuurdPB even naar mij.Ik heb 2 weken geleden een pb én n mailtje naar de webmaster gedaan. (Jorix toch?)
Ik citeer uit de algemene voorwaarden:Nieuwe Nick aanmaken, keuze die ik een tijd geleden heb gemaakt na lang wachten
Die regel hebben ze na die tijd (extra nick van postbus31) opgesteld.Ik citeer uit de algemene voorwaarden:Nieuwe Nick aanmaken, keuze die ik een tijd geleden heb gemaakt na lang wachten
"Absoluut verboden zijn:
Het aanmaken van meerdere accounts. Bij constatering wordt het tweede account verwijderd en het eerste tijdelijk geblokkeerd. Wie onder een andere gebruikersnaam verder wil kan een verzoek naar de webmaster sturen."
Zo zie ik het ook niet hoorIk bedoel het ook absoluut niet als wijzend vingertje naar postbus31.
Meer om uit te leggen waarom ik geen nieuwe nickname aanmaakte.
.....
Zo zie ik het ook niet hoorIk bedoel het ook absoluut niet als wijzend vingertje naar postbus31.
Meer om uit te leggen waarom ik geen nieuwe nickname aanmaakte.
.....
Maar na een paar PB's, en een mail, zonder resultaat, had ik het wel bekeken
Maar ja, als't in strijd is met de regels ................ zal ik hier straks wel niet meer kunnen inloggen