ICT'ers gezocht voor SCARB website, registersites en forum.
Klik hier voor meer info.
Kunt u het vetgedrukte deel: - Koppeling met de donateursadministratie; toelichten?Wat verwachten wij van de ICT'ers:
- Aandragen van ontwikkelingen, op de ICT-markt, die voor SCARB van belang zijn;
- Richting kan geven aan de uitbouw/vernieuwing van de SCARB-site;
- Vernieuwing van het forum;
- Koppeling met de donateursadministratie;
- Opzet/uniformering van registersites;
- Goede sociale eigenschappen om dit binnen het club verband te kunnen overbrengen.
Mwah, da's nou niet echt moeilijk en afhankelijk van de database die je kiest kan je dan zelfs nog de spreadsheets handhaven voor de daaraan gewende computer-analfabeten.Volgens mij is de bedoeling dat er een heuse database komt, inplaats van een paar spreadsheets.
Als je het goed doet, wordt het er juist makkelijker van. Als tussenoplossing de spreadsheet aan de database hangen tot je een frontend hebt wat goed werkt, is inderdaad geen slecht plan.Mwah, da's nou niet echt moeilijk en afhankelijk van de database die je kiest kan je dan zelfs nog de spreadsheets handhaven voor de daaraan gewende computer-analfabeten.Volgens mij is de bedoeling dat er een heuse database komt, inplaats van een paar spreadsheets.
Maar nee, deze vacature is niet echt mijn kopje thee
en da's dus ook zo'n taakje voor die ICT-er: dit soort eisen bedenken en meegeven aan de bouwers van de betreffende ICT-voorzieningen...Dat is alvast iemand die in ieder geval de wensen duidelijk kenbaar kan maken. Ik neem aan dat er ook ruimschoots naar de security van zo'n setup gekeken gaat worden. Een server met 4000 stuks NAW er op wil je liever geen onbevoegden op hebben rondhangen.
Je "vergeet" toch altijd wat. Postcode check is bijvoorbeeld ook zo'n gedrocht dat alleen maar bruikbaar is indien je deze ook continu vernieuwt; zo kan ik op dit moment dus bij diverse organisaties mijn verhuizing niet doorgeven omdat zij van mening zijn dat ik een ongeldige postcode heb.en da's dus ook zo'n taakje voor die ICT-er: dit soort eisen bedenken en meegeven aan de bouwers van de betreffende ICT-voorzieningen...Dat is alvast iemand die in ieder geval de wensen duidelijk kenbaar kan maken. Ik neem aan dat er ook ruimschoots naar de security van zo'n setup gekeken gaat worden. Een server met 4000 stuks NAW er op wil je liever geen onbevoegden op hebben rondhangen.