Zullen we dan ook de campermaatregel maar afschaffen? De manier om goedkoop een busje te rijden (ja, deze zomer gaat de slijptol in het dak van de Transporter. Precies, daarom ja.)
Vwb die mercedessen: Gadver! Ik woon in een buurt waar op de bijlmer na de meeste nationaliteiten samenkomen. Die beste mensen rijden nog wel eens naar hun thuisland om heel veel mee te nemen, en heel veel mee terug te nemen. Familie ding. En dan rijdt zo'n mercedes toch merakels lekker, en nog goedkoop ook! Ofwel, mijn uitzicht betreft grotendeels die gore eeuwig lelijke HOKKEN! Ja, lelijk, want de mooien zijn te duur.
Hierin klinkt misschien frustratie door, maar dat is niet geheel juist. Enkel kan ik het wel betreuren dat onsch overheid meent dat met deze groep heel veel euro's de kas missen. Het is slechts een selecte groep van alle oldtimers die geregistreerd staan. En het is zo jammer dat het dus betekent dat de zwarte schapen in de ouwewagensclub het op die manier verpesten voor de mensen die wel liefhebber zijn, meerdere hebben staan, en slechts sporadisch rijden en dan geen gedoe willen hebben met schorsen ed:
Ik heb er op zich geen moeite mee, als ze met een beter systeem komen van schorsen en aanmelden...zodat dat je alleen wegenbelasting betaald als je er ook echt mee rijdt, en voor de duur dat je er meer rijdt. maar dat zal wel niet want dat levert bijna op...
Dan bedoel je voordeliger systeem? Maw vaker dan eens per jaar schorsen?
Maer.. Ik voel me de lachende 3e met de 33tig. €20 wegenbelasting per maand! Roken is duurder gok ik zo

Gelukkig zijn de meeste italiaanse paardjes licht van gewicht, dus voor hen die 1 oldtimer hebben valt het wel mee (aan verhoogd eigen risico ben je meer kwijt), maar voor de liefhebbers met meerdere zo jammer!