Eh???Iemand banden met Fiat of Alfa in Italie?? Misschien een goed idee
De lancia en Fulvia kunnen toch mooi samen van dezelfde band rollen? Pininfarina is hier nogal goed in![]()
Bedoel je: De Alfa "Sprint" en de Lancia Fulvia kunnen...


Eh???Iemand banden met Fiat of Alfa in Italie?? Misschien een goed idee
De lancia en Fulvia kunnen toch mooi samen van dezelfde band rollen? Pininfarina is hier nogal goed in![]()
Bedoel je: De Alfa "Sprint" en de Lancia Fulvia kunnen...
Hoe lang heeft Kalbfell nou eigenlijk op die post gezeten? Volgens mij te kort om zich te kunnen bewijzen... Hoe hij over de toekomst van Alfa sprak (we kunnen niet blijven teren op de successen van weleer, we moeten ons eerst maar eens waarmaken) stond mij wel aan. En 'Focus'sen op het Golf segment? Daar is de concurrentie het hardst, met minimale marges... dan moet de opvolger van de 147 toch écht iets goeds zijn, waarbij de pers niet ten tijde van de introductie met voorserie-exemplaren wordt afgescheept... Als dan ook nog eens de service-organisatie op orde is...Is dit het eerste bewijs dat Marchionne de koers van Alfa Romeo wil wijzigen of is het ingegeven door het succes van de Mini en op het moment meer Mini's worden verkocht dan het complete Alfa Romeo gamma?? Wij wachten af....na het wegpromoveren van Kalbfell bespeur ik een verandering van toon en van ambitie. Men is ongeduldig en wil nu wel eens verkopen waar Kalbfell over de toekomst en een meerjarenplan sprak.
Marchionne said that the company's Alfa Romeo unit is the biggest issue for Fiat, and he said the unit needs to stop focusing exclusively on trying to match Bayerische Motoren Werke AG and instead aim the 147 compact model to compete with Volkswagen AG's Golf model.
Die großartigen Job bei Lancia is mij even ontgaan... De Lybra heeft het in NL goed gedaan in het zakelijk segment, in bijv. Italië heb ik er niet zoveel van zien rijden. De Ypsilon heeft het daarentegen m.i. redelijk gedaan in Italië (mede dankzij massale dumping bij de auto-verhuur-maatschappijen), maar is in NL bijna een zeldzaamheid...Antonio Baravalle, der bei Lancia einen großartigen Job gemacht hat und über großes kommerzielles Geschick und große Marketing-Fähigkeiten verfügt, wird das Tagesgeschäft von Alfa übernehmen.
Ik snap hem niet? Wat bedoel je precies? Of kan ik het niet vinden?http://64.233.183.104/search?q=cache:DB ... l&ie=UTF-8
Opgenomen is een case studie Alfa Romeo na overname door Fiat. Even scrollen ( is dat eigenlijk een woord) naar beneden.
Nou een combinatie van stijl en snelheid heeft wel mijn voorkeurEen Astra OPC is ook snel, die maar bestellen dan? Ik heb met mijn 33 1.3 al een kluif aan de lichtste Polo, maar PK's zijn hier toch helemaal nicht im frage?Nou een Mini in works uitvoering is anders HELEMAAL niet misHeb je met je Alfa toch een hele kluif aan
De mini is de reincarnatie van een icoon, gebouwd door kwaliteitsleverancier BMW en maakt dit ook waar; restwaarde is hoog!Als er een kleine Alfa komt heb ik hier zeker geen problemen mee. Hoe meer Alfa´s hoe beter. Maar... gezien het segment moet dit denk ik een toegankelijke auto zijn die niet te duur is en de kwaliteit piccobello moet zijn. Prijs is meestal het doorslaggevende argument is deze klasse. De Mini als uitzondering dan, maar die smoelt ook wel goed ook. Toch zie ik deze auto meer als een hebbedingetje. De Alfa moet echter wel een Alfa uitstraling blijven hebben en geen grijze muis. Kortom, wordt een moeilijke taak.
Piet
YESSSSS!De mini is de reincarnatie van een icoon, gebouwd door kwaliteitsleverancier BMW en maakt dit ook waar; restwaarde is hoog!Als er een kleine Alfa komt heb ik hier zeker geen problemen mee. Hoe meer Alfa´s hoe beter. Maar... gezien het segment moet dit denk ik een toegankelijke auto zijn die niet te duur is en de kwaliteit piccobello moet zijn. Prijs is meestal het doorslaggevende argument is deze klasse. De Mini als uitzondering dan, maar die smoelt ook wel goed ook. Toch zie ik deze auto meer als een hebbedingetje. De Alfa moet echter wel een Alfa uitstraling blijven hebben en geen grijze muis. Kortom, wordt een moeilijke taak.
Piet
Bij Alfa moeten ze dit inmiddels ook kunnen gezien de potentiele kwaliteit van de 159 en Brera, ik zou graag een reincarnatie van deze willen:
![]()
Hij moet ook niet precies hetzelfde zijn, maar wellicht een moderne interpretatie. Misschien zelfs niet heel erg gelijkend, maar wel vanuit het zelfde concept gedacht.zouden we dat echt willen ? goeie vraag eigenlijk.......
ik zou 'm liever in ere laten denk ik.....