Ha ha ...hap! Ik heb nog iets gevonden wat goed bij je avatar past ...hij was overigens al voorbij gekomen.
??? Wie wat en waar is gesloten en weggesleept ???
Waar slaat dit nu weer op?
Beetje off-topic?Ha ha ...hap! Ik heb nog iets gevonden wat goed bij je avatar past ...hij was overigens al voorbij gekomen.
??? Wie wat en waar is gesloten en weggesleept ???
Waar slaat dit nu weer op?
Kan je het nog herinneren? Of al 1 gevonden? Pb maar even.
Nee hoor, de gedachte was om het gratis naar je op te sturen. Heb mijn geheugen nog even opgefrist en dit was het betreffende pb'tje:Ik kan het me nog herinneren dat je het me wou verkopen maar ik heb het niet meer nodig, 'k heb een prachtexemplaar gekregen van een toffe Alfist.
Hallo Hans,En helaas geen gouden stuurnaafdeksellogootje gevonden?
Wat bedoel je hiermee? Ik denk dat ik je hier wel eens mee zou kunnen helpen.
Mvg,
Hans
Op m'n Spider zit een stuurnaafdeksel met gouden logo.
Dit logo was niet zo mooi meer (goudverf liet los) en is ondertussen vervangen door een replica. Maar het is wel te zien dat het niet het echte is
Dus ben ik nu op zoek naar een nieuw (of althans zeer mooi) goudkleurig logo.
Zoiets dus :
Alvast bedankt.
David
Duidelijk zo?Ik heb 1 deksel liggen en laat dat een gouden zijn - volgens mij ook in perfecte staat. Op zich wil ik hem niet kwijt, maar als je er al zo lang naar zoekt en je hebt er een goed bod voor over dan wil ik hem wel aan je verkopen.Hallo Hans,En helaas geen gouden stuurnaafdeksellogootje gevonden?
Wat bedoel je hiermee? Ik denk dat ik je hier wel eens mee zou kunnen helpen.
Mvg,
Hans
Op m'n Spider zit een stuurnaafdeksel met gouden logo.
Dit logo was niet zo mooi meer (goudverf liet los) en is ondertussen vervangen door een replica. Maar het is wel te zien dat het niet het echte is
Dus ben ik nu op zoek naar een nieuw (of althans zeer mooi) goudkleurig logo.
Zoiets dus :
(hier stond de foto)
Alvast bedankt.
David
Ik zal hem deze week even opzoeken en er een foto van maken. Mocht je eind van de week nog niets van me ontvangen hebben, herinner me er dan even aan. Denk vast na over wat je er voor over zou hebben.
Mvg,
Hans
06-2820152
Mooi is dat de spider inmiddels weer voorzien is van het juiste onderdeel Deze off-topic conversatie heeft daarmee voor de betrokkenen een positief eindresultaat.
Een tijdje geleden al aan iemand belooft...eindelijk gevonden tussen mijn onderdelen. Tja...een Gezocht topic is zo slecht nog niet ...en weer iemand blij gemaakt als hij zijn adres even stuurt. Dan gaat het die kant op en ik hoef er niets voor te hebben - want ik heb net een jaar Scarb lidmaatschap bespaard..
Verhuisdozen zijn ingepakt, het busje is gehuurd...Juist, dat is helemaal waar, goed punt. Het is niet voor iedereen weggelegd om zich rustig te houden en verstandig te handelen...Irritatie heet dat, hans. En irritatie komt uit jezelf, je moet alleen leren het niet teveel en te dramatisch te ventileren.
Succes met verhuizen.
Ik vrees dat ik dan ook niet weggelegd ben voor het poldermodel (en geloof hier ook niet in)....
Irritatie heet dat, hans. En irritatie komt uit jezelf, je moet alleen leren het niet teveel en te dramatisch te ventileren.JUIST En vergeet niet dat er een groot aantal buurtbewoners ineens een GOUDEN FLUITJE hebben gekregen om jou tot de orde te roepen...sta je met een kennis flink te discussieren over de nieuwe Giulia die je net gekocht hebt....gaan er fluitjes, wordt je in de boeien geslagen met een groot slot erop en moet je toezien hoe de nieuwe Giulia weggesleept wordt. En dan ook dat hek nog. Nou lekkker buurt denk je dan...wordt het niet eens thuis om te verhuizen!
Bij mij is het meer een vraag, maar die vat jij dus anders op.. het was ook nieteens een vraag aan jou, daarom had ik het stukje erboven gequoot.
om jouw verhaaltje iets aan te passen in een richting waar ik zelf denk dat het meer zit:
je hebt heel goed contact met je buren, komt er vaak, gezellig en noem maar op. en opeens besluiten je buren om een groot hek te plaatsen tussen hun tuin en de jouwe, via welke je al heel lang naar elkaar toe loopt. dit wordt aangekondigd, maar vervolgens zonder het vragen van een mening (jij kijkt er immers ook tegen aan) geplaatst en vervolgens is heel het contact weg.
als ik dit fout heb, hoor ik het graag.. maar denk dat dit meer in de buurt komt.
Succes met verhuizen.