ik heb ook heel vaak klevers. ookal rij ik 10 km sneller dan de max, en zit er altijd een achter. de enige plaats waar ik rustig zonder klever kan rijden is de snelweg
heel vreemd
Dat is het, het is niet niks om achter een alfa te rijden. helemaal zo'n collectors item niet. ze zijn verschrikkelijk jaloers in hij doorsnee autoZe vinden het gewoon een mooie AUTO maar kunnen hem zelf niet betalen
Blijf gewoon lachen en vriendelijk tegen ze
misschien hebben ze zelf altijd wel een alfa willen hebben en zijn gewoon jaloers
het is misschien ook wel waar... mn pa bijv. die wilde altijd een alfa. reed super maar hij durfde het nooit aan omdat het nogal "slechte" autos waren in zijn tijd (en ik praat over de tijd dat hij verstandiger was dan wij allemaal bijelkaar, hijs nu 73)Dat is het, het is niet niks om achter een alfa te rijden. helemaal zo'n collectors item niet. ze zijn verschrikkelijk jaloers in hij doorsnee autoZe vinden het gewoon een mooie AUTO maar kunnen hem zelf niet betalen
Blijf gewoon lachen en vriendelijk tegen ze
misschien hebben ze zelf altijd wel een alfa willen hebben en zijn gewoon jaloers
haha, en ik wel... (alleen wel met water), die spoot zo de stoep op of als je reed naar achteren toe. (zo leuk om te sproeien als je rustig langs de stoep rijd, dara is dat ding van een 33 ook voor gemaakt volgens mij)Auto kopen met achterruitenwisser + -sproeier (met apart tankje, niet dezelfde als van de voorsproeiers) en die vullen met een of andere zooi en recht naar achter richten. Dan even sproeien als er weer eentje kleeft
Nee, nee, nee.Auto kopen met achterruitenwisser + -sproeier (met apart tankje, niet dezelfde als van de voorsproeiers) en die vullen met een of andere zooi en recht naar achter richten. Dan even sproeien als er weer eentje kleeft
Zelf nooit uitgeprobeerd btw (bovendien doet de sproeier het niet meer ), heb het dus ook niet zelf verzonnen.
ooooooooo, maar als we zo gaan denken kan het nog makkelijker, pijpje aan je uitlaat lassen naar een tankje toe, daarin koelvloeistof.Nee, nee, nee.
1) Bougie in uitlaat lassen. Schakeling maken die reguliere ontsteking onderbreekt en bougie in uitlaat activeert. Vlammetje.
2) Separaat tankje met diesel naar uitlaat leiden en het zaakje laten ontsteken. Wolkje.
ik ook, schade is voor hemWat ik doe zeg ik niet, is niet veilig