ik ben nieuw hier op het forum en ben de trotste bezitter van een heel lekker alfaatje uit 1974.
dit wagentje is motorisch bijna perfect in orde, rubbertjes rondom vensters en deuren vervangen, bougies en kabels , luchtfilter, batterij, roest in dorpels gerestaureerd (moet opnieuw), banden, velgen perfekt, nieuwe koppeling, ... enz.
voor de hele lijst aan werkzaamheden moet ik informeren bij de mechanieker... werken zijn 3-4 jaar oud.
belangrijk is dat het wagentje wat roestschade aan de dorpels heeft (welk oud alfaatje niet eigenlijk)
en de binnenbekleding is wel wat gescheurd vanachter, maar moet gewoon nog opnieuw overtrokken worden (heeft er iemand een adresje hiervoor !! )
het zit zo,
oftewel ga ik men andere wagen verkopen en dit wagentje houden voor in de zomer, oftewel verkoop ik dit alfaatje in de staat zoals hij nu is. maw met nog een BEETJE opsmuk werk hier en daar. (dorpels en binnenbekleding), maar als je wat handig bent kan dit een echt TOPALFAAKE worden .
ik heb haar nooit gereden in de winter of in regen, ze heeft altijd binnen gestaan in de garage onder een cover.
en had ik al gezegd dat de kleur very nice is .

ik sta open voor advies . weet nog niet goed wat te doen. ik ben me ervan bewust dat dit best een origineel wagentje met een emotionele waarde.
zie de fotos hieronder