Een beetje updaten kan geen kwaad. Op het spettacolo heeft een ider kennis kunnen maken met het slotracen. Folcher en zijn mannen hadden daar een leuke opstelling gemaakt.Ik ben er zelf niet eens aan toegekomen om een paar rondjes te rijden daar.
Ik heb nog geen nieuws gehoord van dat front, maar de berichten die ik opving waren toch wel erg positief. Ik zag in ieder geval weer massa"s kinderen en oude kerels verlekkerd en gespannen racen daar.
Toch weer wat wui=ijzigen de laatste tijd in het aanbod van de diversre fabrikanten. Gom heeft aangekondigd een 4 x 4 Alfeta GTV uit te brengen. Gezien de ervaringen die ik met de Ninco 4 x 4 's heb benik beniuwd wat Gom ervan gaat bakken. Gom mist over het algemeen de detaillering, daar waar Fly bv heel ver gaat, maar weet wel goed sturende karretjes neer te zetten. We wachten af.
Fly heeft inmiddels alweer een vierde variant op de
147 uitgebracht. Ook een fijnsturend ding, maar met een beperkt grensbereik. Misschien de magneetjes maar eens wat afslijpen??
Slot it, een merk die echte hele goedrijdende auto's maakt naar ik heb horen zeggen komt binnenkort uit met een
33 / 3 in de
schaal 1 op 32. Eindelijk een leuke Alfa racer dus..