Maakt niet uit hoor,velgen die je aan de voorzijde gebruikt kun je ook achter gebruiken....................ppppffffff dat jij dat niet weet..Stoer! Maar zijn voor- en achtervelgen nou anders?
Niet als de achtersten breder zijn.Maakt niet uit hoor,velgen die je aan de voorzijde gebruikt kun je ook achter gebruiken....................ppppffffff dat jij dat niet weet..Stoer! Maar zijn voor- en achtervelgen nou anders?
Ik ben er ws wel bijZiet er super uit zo met die velgen![]()
.
Je hebt waarschijnlijk wel wat comfort moeten inleveren, maar het oog wil ook wat
Dat bedoelde ik, ik vroeg me af waar dat optische verschil in zat. Apart dat het velgbed/de rand er dan zo anders uit komt te zien, zeker als het op dezelfde auto zit valt het op. Overigens niet storend hoor, ik vind hem gaaf zo!voor zit 7 j breed en achter 8 j breed, vndaar het verschil in velg{dus de velgrand!!}
kwijl![]()
kwijl![]()
Daar sluit ik me volledig bij aan![]()
Ik denk idd dat je de enige bent !!Ben ik nu de enige die het helemaal niets vind................![]()
Sorry, maar vind dikke wilen onder een 75 goed gaan, maar voor de 90 heb ik nog niets gezien dat ik beter vind staan dan de standaard QO velgen.
Maar wel blij dat er iemand met een vette glimlach 90 rijdt.