Je ogen op de weg houden lijkt me nog veel belangrijker dan een hand aan het stuur houden.Precies wat je zegt, alleen hou ik het niet alleen bij een jas.
Heb laatst ook nog wel tijdens het rijden de koffer met de laptop uit de kofferbak gehaald.
Internetten tijdens het rijden vind ik niet zo heel spannend, altijd wel een hand aan het stuur.
Ik zal het mijn vriendin maar niet laten lezen, mag ik gelijk niets anders meer dan sturen
Ik stop dan altijdHeb laatst ook nog wel tijdens het rijden de koffer met de laptop uit de kofferbak gehaald.
Ik stop dan altijdHeb laatst ook nog wel tijdens het rijden de koffer met de laptop uit de kofferbak gehaald.
Als je in de auto zit moet je met het verkeer bezig niet internettenPrecies wat je zegt, alleen hou ik het niet alleen bij een jas.
Heb laatst ook nog wel tijdens het rijden de koffer met de laptop uit de kofferbak gehaald.
Internetten tijdens het rijden vind ik niet zo heel spannend, altijd wel een hand aan het stuur.
Ik zal het mijn vriendin maar niet laten lezen, mag ik gelijk niets anders meer dan sturen
Dat iemand verongelukt door zulke grappen als internetten en tv kijken is vervelend voor nabestaanden, maar vaak zijn onschuldige weggebruikers mede de dupe van zulke "äcties"En dat vindt ik wel een kwalijke zaak .
ED