ook maar eens op die site gekeken:
kleurverschilletje??? en de vorm klopt toch ook voor geen meter op een 33
deze is dan wel aardig, alleen spoiler verwijderen en een andere motorkap erop:
Is Mazda 626 neus maar trekt op geen kl*t*nwhat the....
doet me denken aan die 156 met mitsuflutsie neus
http://www.youtube.com/watch?v=2T6oWSm_ ... re=related
verschrikkelijk
Voorkant is Peugeot 206 voorbumper en Slopel vectra lichtenis dat niet die 33 van die pool, die zag er eerst nog anders uit toch??
achterkant vind ik nog wel iets hebben (niet mooi, maar heeft iets) maar de voorkant is gewoon een lelijke toyota of zoiets
kan ik niet geloven dat dit een 33 wasAUW!! het beste hou ik voor het laatst, sorry het slechste
aanschouw en huiver!!!
nu stop ik meer kan ik niet aan haha
ook maar eens op die site gekeken:
kleurverschilletje??? en de vorm klopt toch ook voor geen meter op een 33
Yep! staat op tuningfever.comkan ik niet geloven dat dit een 33 wasAUW!! het beste hou ik voor het laatst, sorry het slechste
aanschouw en huiver!!!
Denk dat ie goedkoper uitgekomen was, meteen een BMW te kopenYep! staat op tuningfever.comkan ik niet geloven dat dit een 33 wasAUW!! het beste hou ik voor het laatst, sorry het slechste
aanschouw en huiver!!!
Dat denk ik ook , als je kijkt paint , las, en polyesterwerk,velgen ,werkuren ,tuningstukken ,aankoop wagen, dat gaat toch om redelijk wat euro s zenne!!Denk dat ie goedkoper uitgekomen was, meteen een BMW te kopenYep! staat op tuningfever.comkan ik niet geloven dat dit een 33 was
joh niet overdrijven, ieder zijn meningJemig wat een gezeik weer over iemands 33.
En jammer dat er weer elke keer een ander merk wordt afgezeken...
Op de meeste autoforums hebben ze meer respect voor elkaars auto's.
Post het dan niet als ie niet mean is...Je kan van dit topic zo 20 pagina's af halen.
On topic maar weer...Mean 33érs!!!
JW