fitThey not worth to be called a human being ...90% van de mensen kijkt niet verder dan jouw achterlichten en zal dus een snelheidsvermindering zonder te remmen niet door hebben.
(Citaat John McEnroe)
fitThey not worth to be called a human being ...90% van de mensen kijkt niet verder dan jouw achterlichten en zal dus een snelheidsvermindering zonder te remmen niet door hebben.
(Citaat John McEnroe)
De opzet is niet puur het niet-remmen, maar door anticiperend rijden voorkomen dát je moet remmen.Met het niet-remmen ben ik het absoluut niet eens.Het klinkt misschien raar, maar je kan zelfs in je eentje de doorstroom bevorderen door anticiperend te rijden en dat betekent dus zo min mogelijk je remlichten laten branden
Mijn tip dus: altijd laten zien dát er geremd wordt!
Precies.De opzet is niet puur het niet-remmen, maar door anticiperend rijden voorkomen dát je moet remmen.
Nee, we gaan allemaal een uurtje later van huis. En constateren vervolgens doodleuk dat het niet werkt...Allemaal veel l*llen en niks doen???
Ik heb me ingeschreven en ga later vertrekken...
Ik draag al 20 jaar m'n steentje bij, ik werk in het verre buitenland en ga met de trein naar schiphol. Dus riij op die file vrije? dag voor m'n plezier in m'n sprintje rond. Ga 'm op die dag dus niet in de garage laten staan.ik werk altijd al van huis, dus ik draag mijn steentje al bij.
Wie/wat bedoel je daar nu precies mee?Dat wordt nog wel eens vergeten door die "goede automobilisten" die steeds op het scherpst van de snede rijden.
Niemand in het bijzonder, maar je moet ze de kost niet geven die zelf vinden dat ze heel goed kunnen autorijden, maar die anderen geen ruimte geven voor het maken van fouten.Wie/wat bedoel je daar nu precies mee?Dat wordt nog wel eens vergeten door die "goede automobilisten" die steeds op het scherpst van de snede rijden.
Geen idee... de mensen die beweren dat ze goed kunnen autorijden zijn doorgaans toch ook "vlotte" rijders. De meesten daarvan zijn volgens mij toch wel redelijk erop bedacht om confrontaties uit de weg te gaan, alhoewel de wat doorgeslagen types er nogal een handje van hebben om nog snel even gas bij te geven en wat auto's in te halen als de matrixborden beginnen te knipperen.Niemand in het bijzonder, maar je moet ze de kost niet geven die zelf vinden dat ze heel goed kunnen autorijden, maar die anderen geen ruimte geven voor het maken van fouten.