Kijk, niets ligt een 90 liefhebber in de weg om een 90 register te starten. Zaagmans heeft ook een leuk register en verder niets (meer
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
) met het register van de club te maken. Dat het register van de SCARB op zoek is naar een nieuwe registerleider is een probleem van dát register. Ik zie het redelijk simpel.
Een register heeft tot taak de informatie te verzamelen over alles wat van een model de fabriekspoort heeft verlaten, met name wat rijdt er nog rond, wat rijdt er niet meer rond en hoe heeft het zover kunnen komen.
Daarnaast allerhande info te verzamelen en naar believen te delen, in principe in een zo breed mogelijke vorm.
Voor een register is een website dus in voldoende, er is geen betere manier om informatie te verzamelen en delen dan internet.
Evenementen zijn leuk, daarvoor ben ik ook lid van de SCARB, maar ik hoef me binnen die SCARB niet te onderscheiden omdat ik 90 rijd.
Ik heb dus geen behoefte aan specifieke Alfa 90 evenementen.
Ik heb dus geen behoefte aan een 90 register in de vorm zoals de SCARB het nu heeft, want als er écht een 90 evenement is wil ik daar elke 90 welkom heten, en niet alleen SCARB leden.
Wat er met het 90 register gebeurd is verder een zaak van Klaas en de SCARB. Als er SCARB leden zijn die zich gepasseerd voelen dat ze bij het SS niet welkom zijn op een speciale parkeerplaats of niet aan de registerdag mee mogen doen, dan zijn dat de personen om het SCARB register te trekken. Ik heb er persoonlijk geen moeite mee om als 90 rijder buiten die specifieke evenementen te vallen.
Ook is het zo dat als je als SCARB lid leuke stukjes over je auto schrijft, Theo daar best blij mee is, dus voor SCARB leden ook gewoon leuke artikelen over de 90 in het klaverblaadje te plaatsen zijn.
Kortom, we gaan gewoon even kijken wat er aan Alfa90.com/org/net/nl/eu o.i.d. nog vrij is. (ja jij daar, van dat zaagregister....
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
)
Vervolgens zetten we een registerformule op (wereldwijd als het aan mij ligt en in het engels)en gaan daar met de enthousiasten hier mee aan de slag.
Maar eigenlijk zijn alle 90 rijders zulke individualisten en non-conformistische eigenwijze eikels..................dat elke vorm van samenwerking, structuur of regelmaat bij voorbaat mislukt is.......
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
De Gouden Koets mag de zomer weer z'n best doen.
De 166D staat met 498K op de klok te wachten op de winter.
De Gulf hangt in 't spit.