Duidelijk verhaal, er zijn meerdere wegen die lijden naar overal maar niet langs de Alfa dealer in Zoetermeer.bel dan auto romeo in nootdorp de volgende keer
(of iets op voorraad is bel je tuynder, maar kan me niet bedenken dat koppakingen voor een 2ltr uit de mode zijn.....)
ook 1x ervaring met de dealer in Z'meer, een drama en totaal geen alfa kennis in huis (moet wel zeggen dat mijn ervaring van een paar jaar geleden is!
Het zijn niet allemaal kletspraatjes, ook Arie klaagt vaak over de onderdelenvoorziening van Alfa Romeo. Dat neemt niet weg dat er andere wegen zijn dan de officiele dealers. Maar zeker degenen onder ons die een wat oudere Alfa rijden, weten die wegen wel te vinden.
Ik weet in de buurt nog wel een goeie, Arie in het Westland; A-Repair.. die fixed dat ook zo voor je, of Alfa-Centro in Amersfoort, maar das een beetje uit de buurt, helaas
Allemaal kletspraatjes van die dealers. helaas
Suc6
Mercedes garandeert tot 20 jaar na het stoppen van de productie van een model de onderdelen ervan, 30 jaar doet ook nog mee.....Onderdelen bij Alfa is echt een probleem
Heb waarschijnlijk mijn dagelijkse Alfa verkocht en denk aan het aanschaffen van een 159 maar als ik dit zo lees wordt ik daar niet vrolijk van.
Ook onderdelen voor klassiekers en zelfs al voor de 75 is een ramp.....
Heb een pest hekel aan Merceds maar man wat hebben die dat goed voor elkaar, zelfs voor de klassiekers