Rudolph bedankt
De rode had ik al maar deze foto's zijn van betere kwaliteit.
gr Jan
Alfa Romeo Alfetta 2000 L Automatic (1979-10-15 FJ-88-SY)
Jan, je hebt een PB met groot formaat foto's.
Hey, wat leuk! Was een heel tof project (omstreeks 1994 geloof ik) en wat was het een leuke auto geworden. Optisch heel normaal maar zo lekker snel!! Laatste wat ik ervan heb meegekregen is dat iemand...tja...hoe zeg je dat....de auto stylistisch heeft gemodificeerd?! Jammer dat ie van ons is heengegaan...De RB-HR-68, blauw, 1e serie (1,6 -> TS-conversie) ken ik! Was van een vriend van mij die 'm een jaar of drie geleden naar het kerkhof heeft moeten brengen.
Erg leuke Alfetta, klonk geweldig, verbreed stalen velgen en later ook met "wolfrace" velgen.
Was ook een toffe Alfetta! Ik kan je misschien een beetje geruststellen, optisch is deze gelijk gebleven als op jouw foto's is te zien (incl. 1.6 type aanduiding) enige wijziging waren de Wolfrace velgen en blauwe kentekenplaten. Dus geen " stylististische modificaties". Zal eens vragen of ik een paar foto's uit zijn "laatste dagen" kan krijgen - ik kan er zelf zo geen vinden.Hey, wat leuk! Was een heel tof project (omstreeks 1994 geloof ik) en wat was het een leuke auto geworden. Optisch heel normaal maar zo lekker snel!! Laatste wat ik ervan heb meegekregen is dat iemand...tja...hoe zeg je dat....de auto stylistisch heeft gemodificeerd?! Jammer dat ie van ons is heengegaan...