di apr 21, 2009 21:49
Ik denk inderdaad aan een 6C2500. Je zou eens een PB'tje kunnen sturen aan Luc Colemont, beter bekend als 'Freccia' op het forum. Hij beheert het Freccia d'Oro register, als hij het niet weet heeft hij vast z'n connecties... Zie ook zijn site:
www.frecciadoro.com
Bedankt voor de tip, pb is weg!
Je opperde al eerder dat het een nep-wielmoer is waarmee een reservewiel"bak" vastgezet werd......die mening ben ik ook toegedaan inmiddels! Had liever wat zekerheid, maar foto's van achterkanten zijn schaars te noemen! Ik heb even het Freccia dÓro doorgenomen qua foto's, zie hetzelfde logo, ook in rood, regelmatig verschijnen.....maar geen wieldoppen/moeren in de vorm als de mijne. Laat staan reservewielbakken....
Ik heb er heel wat foto's op bekeken, maar nergens op de achterkant van een 6C 2500 iets gezien wat er ook maar op leek. Ik blijf het merkwaardig vinden, vooral omdat hij dus wel een schroefdraad heeft. Dat verwacht je niet als sluiting voor een bak.
Klopt, dat verwacht je niet voor de sluiting van een bak: je moet het maar vast zien te krijgen en netjes RECHT...gaat (bijna) niet! Dan zou er een bajonetsluiting aan moeten zitten....
MAAR WAT IS HET DAN WÈL????
Nu ja, geduld....dit is pas de tweede dag en er zijn veel mensen aan het speuren
heb: ALFA 156 1.8TS 16V ('05), Spider Junior 1600 ('76)
had: Berlina 2000 ('72), Alfetta 1.8GT ('75), Alfetta 2.0GTV ('79), Giulietta 1.6 ('85), 75 TS ('90), 75 Indy ('92),ALFA 156 1.8TS 16V ('99), ALFA 156 1.8 TS SW ('04)