Dank Maxtor, zie je wel: bennie gek

Je kans om een rood zowel als een blauw kruis aan te kopen voor aan de muur, en je grijpt hem nietWas ff zoeken naar dit topic, maar toevallig kom ik beide tegen: http://cgi.ebay.de/Alfa-Romeo-Logos-aus ... 3ca7fd1bfd , Zie hier, niet verkleurd en toch een blauw kruis. Blijf het vreemd vinden (en niet mooi)
Van een Italiaanse kollega met de naam Gionata Visconti, en telg van de Milanese Visconti's, wel eens gesproken over het gebruik van het familie wapen in het Alfa logo. Met betrekking tot de slang/draak vertelde hij mij dat de man niet gegeten wordt, maar dat deze de slang danwel draak leidt. Wat min of meer zou duiden op macht en overheersen.Die slang die door de Visconti in hun wapen werd gebruikt gaan verschillende versies over rond. Hij eet iemand op of hij braakt juist iemand uit (ook te zien als dood en geboorte, begin en einde), en de 7 kronkels in zijn lijf staan elk voor een te overwinnen moeilijkheid in het leven. Maar kunnen ook symbool staan voor de 7 kruistochten.
ehm nicola romeo kocht de fabriek toch in 1914...ALFA MILANO: van 1910-1915, ALFA-ROMEO MILANO toen Nicola Romeo de fabriek in Portello kocht.
Uit het hoofd:ehm nicola romeo kocht de fabriek toch in 1914...ALFA MILANO: van 1910-1915, ALFA-ROMEO MILANO toen Nicola Romeo de fabriek in Portello kocht.
Hmmm.... een politie-avatar en maar mensen verbeteren. Dat zegt volgens mij iets over jeAnonima Lombarda Fabbrica Automobili
Hmmm.... een politie-avatar en maar mensen verbeteren. Dat zegt volgens mij iets over jeAnonima Lombarda Fabbrica Automobili![]()
Maar als je dan toch aan het corrigeren slaat, mag je natuurlijk niet vergeten dat "Daraque" eigenlijk "Darracq" moet zijn![]()
(met excuses aan cbrouwers, want dit heeft natuurlijk niets te maken met de essentie van zijn verhaal)