Mail en foto verzonden!
Het gaat om dit type auto... toch?
Zeker in V6 uitvoering. Die van mij is weer geld tegenaan gegooid en kan weer jaren mee met nieuwstaat uiterlijk.Mail verstuurd...
Mooi initiatief!! De 156 is natuurlijk de youngtimer-in-de-dop!!
"Nieuwstaat" heb ik niet ingevuld...ik vond "goed" wel goed genoeg. Maar dat geld moet ik er ook nog even tegen aan gooien: 120dkm...nieuwe riemen dus. En da's niet makkelijk en dus niet goedkoop bij zo'n 6 pitter. Tja...Zeker in V6 uitvoering. Die van mij is weer geld tegenaan gegooid en kan weer jaren mee met nieuwstaat uiterlijk.Mail verstuurd...
Mooi initiatief!! De 156 is natuurlijk de youngtimer-in-de-dop!!
Alle onderdelen waar je aan kan zien dat hij ouder wordt zijn vervangen door nieuwe ori onderdelen.
Tjerry
de 156 club mét forum bestaat al een jaar of 6 hoorMooi werk. Beter een register via de SCARB dan een extra 156 club forum.
Tjerry
Daar was ik wel degelijk van op de hoogte.de 156 club mét forum bestaat al een jaar of 6 hoorMooi werk. Beter een register via de SCARB dan een extra 156 club forum.
Tjerry
@ Klaas Jan : kunnen Belgen zich ook opeven voor dit register ?
'k heb ff in onze forumlijst gekeken (ik ben zelf één van de admins op het 156-forum) en ik zag wel een account op jouw naam, maar dat was nog niet geactiveerd.Daar was ik wel degelijk van op de hoogte.
Ik heb al een aantal keer proberen lid te worden. Geen response terug.
Register vindt ik een betere optie onder de stichting.
Tjerry
Bedankt in ieder geval. Ga ik doen.'k heb ff in onze forumlijst gekeken (ik ben zelf één van de admins op het 156-forum) en ik zag wel een account op jouw naam, maar dat was nog niet geactiveerd.Daar was ik wel degelijk van op de hoogte.
Ik heb al een aantal keer proberen lid te worden. Geen response terug.
Register vindt ik een betere optie onder de stichting.
Tjerry
inmiddels heb ik dat in orde gebracht, dus je kan nu alsnog ff op het forum komen rondneuzen