Sportpakket verlaagd?En dit is de mijne . 1.8 TS op G3 squadra 155 PK tjes.
Sportpakket verlaagd?En dit is de mijne . 1.8 TS op G3 squadra 155 PK tjes.
Ook dat maar wel Koni Veren eronder. ( coniferen lol )Sportpakket verlaagd?En dit is de mijne . 1.8 TS op G3 squadra 155 PK tjes.
Is dat nog veel lager dan het sportpakket? Slaan de dempers niet door bij drempels ed?Ook dat maar wel Koni Veren eronder. ( coniferen lol )Sportpakket verlaagd?En dit is de mijne . 1.8 TS op G3 squadra 155 PK tjes.
nope geen problemen met het doorslaan.Is dat nog veel lager dan het sportpakket? Slaan de dempers niet door bij drempels ed?Ook dat maar wel Koni Veren eronder. ( coniferen lol )Sportpakket verlaagd?
Mischien is het makkelijker de orginele kleuren erbij te vermelden ipv blauw grijs etc etc.@branton, zbo67, Erwinn, AlfaRomeo4ever: Jullie staan erbij!
Als ik weet wat de exacte kleur is dan doe ik dat meestal ook, maar op de foto's is het vaak niet goed te zien. Mooie kleur Blu Vela, die had ik ook op mijn SW, maar waar staat die 400 voor?Mischien is het makkelijker de orginele kleuren erbij te vermelden ipv blauw grijs etc etc.@branton, zbo67, Erwinn, AlfaRomeo4ever: Jullie staan erbij!
Mijn kleur is Blue Vela 400.
Geen idee nooit uitgezocht.Als ik weet wat de exacte kleur is dan doe ik dat meestal ook, maar op de foto's is het vaak niet goed te zien. Mooie kleur Blu Vela, die had ik ook op mijn SW, maar waar staat die 400 voor?Mischien is het makkelijker de orginele kleuren erbij te vermelden ipv blauw grijs etc etc.@branton, zbo67, Erwinn, AlfaRomeo4ever: Jullie staan erbij!
Mijn kleur is Blue Vela 400.
Zo vind ik Azzuro Nuvola nog altijd een fantastische kleur. Niet alleen op de 156 trouwens, op een 166 of een GTV 916 staat het ook waanzinnig. Maar ja, over huilen bij schade gesproken....Zilver wil je alleen hebben op een schadevrije auto, zodra er eenmaal aan bijgespoten wordt (tenzij professioneel gedaan) is het huilen geblazen.
Daarom klikte ik ook standaard de zilveren 156's weg bij mijn zoektocht