Gefeliciteerd!
U bent geslaagd voor het 80+ dementerend rijden.
Haha, dat deed ik dus ook... dacht dat ik de enige was. Je zag mensen dan ook wel eens opzij kijken, zo van: "wat een herrie, dat kan niet goed zijn". Wisten zij veel, dat ik lekker met zo'n 5000 rpm voorbij kwam Ja, je moet het toch een beetje leuk maken voor jezelf he
Toen ik nog een auto had die dat kon (en benzine nog net iets minder kostte als de € 1,38 die het nu kost) blèrde ik er altijd met 80 in z'n 2 overheen... gewoon uit baldadigheid of zo
Vertel
Die trajectcontrole is te foppen trouwens... getest en bewezen het is alleen een beetje te omslachtig om 't dagelijks te doen. Kan je beter 6 minuten 80 rijden, dan ben je er ook vanaf...
Wat is een laag toerental?? Ik vind 3500 toeren best laag. Loopt ie wel bijna 160 in zijn 6. Gaat wel een beetje ten koste van de zuinigheid, maar ja.Rij zo veel mogelijk met een gelijkmatige snelheid en een laag toerental in een zo hoog mogelijke versnelling.
260 in z'n 6?
Bij diesels is het dus de bedoeling dat je maximaal 2000 toeren aanhoud !Zo is dat! Met een JTD is 2500 rpm best te doen
Vind je het gek, dan loopt tie toch onder het stationaire toerental?Maar onder de 5000 toeren loopt ie gewoon niet fijn
Onder de 2000 toeren houden gaat niet, het is een 16 klepper diesel en die is niet thuis onder de 1700 toeren. Dus dan werkt het niet he (gelukkig)Bij diesels is het dus de bedoeling dat je maximaal 2000 toeren aanhoud !Zo is dat! Met een JTD is 2500 rpm best te doen
Die betutteling van de overheid hier, ik word er echt doodmoe van. Wil ik niet in slaap vallen dan moet ik m'n veezesje echt wel doortrekken tot 6500 toeren hoor