Benieuwd of je daar misschien het merkwaardig overleunend hekwerk kan vinden van het zoekplaatje van 14 mei 2010 op/in het Saeghuysforum.Zal Vrijdag kijken of het baantje op de gevoelige pixel is vast te leggen...
Veel plezier,
Rob
Benieuwd of je daar misschien het merkwaardig overleunend hekwerk kan vinden van het zoekplaatje van 14 mei 2010 op/in het Saeghuysforum.Zal Vrijdag kijken of het baantje op de gevoelige pixel is vast te leggen...
Dat gevoel bekruipt me ook helaas...Persoonlijk kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Fiat bezig is met een misselijkmakend machtsspelletje over de ruggen van werknemers en liefhebbers heen, en bereid om een bijzonder stuk automobielhistorie voor eeuwig naar de kl.... te helpen
Neen, de deur zit gewoon op slot maar de sleutel ligt in een laatje in het gebouw er tegenoverStaat het museumgebouw leeg op dit moment?
Heel herkenbare situatie, eerder met mijn toenmalige vriendin ook naar het museum gegaan in een PoloOke, dan vind ik 'm wel
Zonder gekheid, je kunt alles verwachten daar. Ben er ooit geweest en volledig aan m'n lot overgelaten, zelf de weg naar het museum moeten vinden door de fabrieksentree en met z'n tweeën door het museum gedoold zonder dat we in de gaten werden gehouden. Wat een vertrouwen.
Als alles nu ergens onder doeken staat in de catacomben, waar staat dan die modellencollectie?... misschien nog wel gewoon in de vitrines?
Er is niks veranderd... alleen de deur op slot... dus geen doeken, geen catacomben en geen verplaatste modellencollectie....Als alles nu ergens onder doeken staat in de catacomben, waar staat dan die modellencollectie?... misschien nog wel gewoon in de vitrines?
Dan houd ik dit topic in de gaten, wij zitten in Juli in de buurt en wilde toch wel graag langsgaan.ben aan het mailen met arese.
Ik wil er in mei naar toe,ben benieuwd