Zoiets dus:Dit schreeuwt om een open uitvoering...
En de 4C maakt al officieel deel uit van het programma?
Zoiets dus:Dit schreeuwt om een open uitvoering...
Ben het helemaal met je eens. En daarom misschien dat ik het meer Abarth vind (geen duidelijke eigen stijl dus past alles) dan een Alfa. Ik zou veel liever bijvoorbeeld een mooie Pininfarina carrosserie gezien hebben voor de 4C. veel meer in Alfa Romeo traditie.Sorry maar ik vind het maar een mix van Lotus (exterieur) en TVR (interieur). Als halo model is het ook een stap terug van de schitterende 8C (veel mooier).
Het is overduidelijk dat het geen design icoon is van Centro Stile. Hij heeft de smaak niet als de 8C of Nuvola.
Waarschijnlijk, en ik ben van overtuigd, dat de 4C beter dan de 8C zal sturen. Meer van een drivers car, maar waarschijnlijk best veel built-in understeer. Het zal interessant zijn om het langs een Evora te laten uitvechten.
Het is echt een auto voor de happy few, misschien als 2de of 3de auto. Ik denk dat de meeste Alfisti een 2+2 GT opvolger willen hebben met RWD wat gewoon als 1ste auto kan gebruikt worden.
"Liquid metal" wordt het genoemd en in die kleur staat de 4C straks op de IAA in Frankfurt.En nu ook in het zilver verkrijgbaar:
[