Corrado
Guru
Guru

Re: RE: Nuova Mito - Wat verschijnt in de media?

zo aug 21, 2011 19:15

De MiTo heeft voor 2011 wat kleine aanpassingen ondergaan. Let even op de FANTASTISCHE kuipstoelen die ook bij Abarth leverbaar zijn:

Klik voor de info: KLIK

Afbeelding
Krijg je er een tandenborstel bij om de wielen schoon te houden? :wink:

Jesper75
Full Member
Full Member

RE: Nuova Mito - Wat verschijnt in de media?

do sep 01, 2011 17:40

Hylke
Moderator
Moderator
Contacteer: Website

do sep 01, 2011 22:55

Jammer dat het filmpje alweer uit 2009 dateert...
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Giulia 2.0 ‘18
GSX-S '22

Morsche
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

vr sep 02, 2011 12:40

Ik heb dat ding volgens mij op de RAI zien staan, niet de laatste maar die daarvoor alweer volgens mij..
Waarom ze dat ding nog steeds niet in productie hebben genomen is mij nog een raadsel.. :roll:

En ik hoop niet dat de auto de koplampen van de 4C gaat krijgen, dan lijkt het net een kleine chinees op wielen! :evil:

Die Spider vind ik wel heel erg leuk :)
http://www.motorsportmedia.nl/ Dé multi-media website geheel gewijd aan motorsport!

MDP
Guru
Guru
Contacteer: Website Twitter

za sep 03, 2011 11:12

Wat minder vriendelijk mag wel. Alfa Romeo heeft jaren lang de "PAS OP!!!!" blik in de spiegels van automobilisten gehad. Je werd bijna bang als de neus van een 159 in je binnenspiegel verscheen. De MiTo heeft de uitstraling van een schattig lief klein autootje. Als deze in mijn binnenspiegel verschijnt wil ik knuffelen. Dat past niet bij het sportieve imago van Alfa Romeo. Ansich vind ik de MiTo geen eens een verkeerde auto, alleen dat zoet gezichtje...nu deze jaren lang is uitgelachen, is de MiTo boos! En laat dus haar tanden zien! Ik ben benieuwd welk gezicht Alfa Romeo de MiTo gaat aanmeten!

Corrado
Guru
Guru

Re: RE: Nuova Mito - Wat verschijnt in de media?

za sep 03, 2011 11:22

Wat minder vriendelijk mag wel. Alfa Romeo heeft jaren lang de "PAS OP!!!!" blik in de spiegels van automobilisten gehad. Je werd bijna bang als de neus van een 159 in je binnenspiegel verscheen. De MiTo heeft de uitstraling van een schattig lief klein autootje. Als deze in mijn binnenspiegel verschijnt wil ik knuffelen. Dat past niet bij het sportieve imago van Alfa Romeo. Ansich vind ik de MiTo geen eens een verkeerde auto, alleen dat zoet gezichtje...nu deze jaren lang is uitgelachen, is de MiTo boos! En laat dus haar tanden zien! Ik ben benieuwd welk gezicht Alfa Romeo de MiTo gaat aanmeten!
Bern het niet met je eens, hoor :D Vind de Mito een lekkere uitstraling hebben en wat mij btreft niet om te knuffelen. Moest erg aan het uiterlijk wennen maar hij wordt steeds mooier wat mij betreft.

Italianen staan er niet om bekend dat de restyling beter oogt dan het oorspronkelijke model (denk bijvoorbeeld maar eens aan de Fiat Ritmo of de Alfa 147, Fiat Punto) en ik houd dus mijn hart vast...

Koen

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”