Yep.Is het zo gelukt????
En euh... WOW!
Yep.Is het zo gelukt????
+1Yep.Is het zo gelukt????
En euh... WOW!
Ja ben er zelf ook erg trots op! Hij is ooit door mijn opa en vader uit Rome opgehaald. Was van een goede vriend van mijn opa. Ze is 10 jaar geleden gerestaureerd, maar heeft sindsdien lang stil gestaan.Yep.Is het zo gelukt????
En euh... WOW!
Spacers? Staat toch super op die velgjesmijn supertje op indianapolisvelgen.
de velgen gaan er nog wel af want icm verlagen loopt het NET aan in de binnenschermen.
(binnenschermen wil ik niet aanpassen en ik wil ook geen 165 band op een 6j velg)
Mijn technische kennis van de oudjes laat nog wat te wensen over preciesop een "starre" achteras?
Dat donkere wijnrood staat PRACHTIG!Bij deze durf ik het aan om tussen al deze schitterende exemplaren een fotootje te plaatsen van mijn nuova!
gr
Matthijs
Klik hier
Slijptol erin en lassen, gebeurt bij de 75 ook.Mijn technische kennis van de oudjes laat nog wat te wensen over preciesop een "starre" achteras?
Dat kán wel............ maar dan draait de as niet meer he? (dus toch maar niet doen)Slijptol erin en lassen, gebeurt bij de 75 ook.Mijn technische kennis van de oudjes laat nog wat te wensen over preciesop een "starre" achteras?