Bedankt voor jullie reacties. Er zijn diverse momenten geweest dat ik heb gedacht om er maar mee te stoppen met deze Sei, maar juist het enthousiasme van velen rond "ons" geweldige merk heeft me gesterkt om door te zetten. Super gewoon
Vanmorgen heb ik mijn schoonouders van Schiphol gehaald, een feest om een lekker stuk te kachelen en genieten. HEERLIJK!
De auto is nog niet concours, maar daar werken we steeds een beetje verder aan. Het kenteken is overigens 96-ZJH-3, de registratiedatum is fantastisch

,

,

,

,

,
Die deur uit kleur staat hoog op de lijst(is irritatiepunt nummer 1 op dit moment
Bumpers, plastic rondom, koplampen, grille, achterlichten, ventilatieroosters zijn allemaal NOS en vervangen door de vorige eigenaar, een redelijke maniak net zoals ik(zegt men) Kijk ook maar eens in het Giulietta116 topic, daar heb ik foto's gepost van de andere auto die ik bij hem vandaan heb, dat is gewoon een kippevel(kan niet wennen aan nieuwe spelling)-auto wat mij betreft.
Is er overigens iemand die mij aan het embleem turbo d 5 kan helpen? Er zit nu een "gewoon" turbo diesel embleem op, de andere heb ik wel maar die is wat gepit en dat zou ik graag anders zien. Tevens zoek ik nog het originele stuur en de houten dashboardlijsten voor de tweede serie, alhowel ik heel goed kan leven met de huidige set-up