Yep, dus de vraag is wat er met het originele kleppendeksel gebeurt is.....Oud type kleppendeksel.
Ik zou deze toch echt bij de technische vragen neerzetten, genoeg 75 en Alfetta rijders die weten hoe het zit met de kachel.Mijn kachelmotor doet het niet (heeft het nooit gedaan) en aangezien ik binnenkort de 90 nodig heb wil ik daar iets aan doen. Heeft er iemand nog tips om hem weer werkend te krijgen? Heb trouwens ook geen idee hoe ik erbij kan komen dus mocht iemand me een aanwijzing kunnen geven voordat ik het hele dashboard eruit sloop...
Verder wil ik de auto iets hoger hebben, achter zitten verlagingsveren maar is het mogelijk om er bijvoorbeeld ringen van een cm ertussen te stoppen?
Code: Selecteer alles
https://www.google.nl/search?source=ig&rlz=&q=weerstand+AND+kachelmotor+site%3Aforum.alfaclub.eu&oq=&gs_l=
deze en deze zijn de meest raad gevende. Heb zelf van het binnenwerk een paar pica's.Ik zou deze toch echt bij de technische vragen neerzetten, genoeg 75 en Alfetta rijders die weten hoe het zit met de kachel.Mijn kachelmotor doet het niet (heeft het nooit gedaan) en aangezien ik binnenkort de 90 nodig heb wil ik daar iets aan doen. Heeft er iemand nog tips om hem weer werkend te krijgen? Heb trouwens ook geen idee hoe ik erbij kan komen dus mocht iemand me een aanwijzing kunnen geven voordat ik het hele dashboard eruit sloop...
Verder wil ik de auto iets hoger hebben, achter zitten verlagingsveren maar is het mogelijk om er bijvoorbeeld ringen van een cm ertussen te stoppen?
En ga je echt aan de gang, even een werkplaats manual regelen, daar staat het meeste "in en uitelkaar halen" wel in.
Zoek ook eens op weerstand + kachelmotor
In google-termenZit in deze link KLIKCode: Selecteer alles
https://www.google.nl/search?source=ig&rlz=&q=weerstand+AND+kachelmotor+site%3Aforum.alfaclub.eu&oq=&gs_l=
hee neef je wil het ook niet leren je hebt mijn tel nr bel dan even leg ik het je haar fijn uitMijn kachelmotor doet het niet (heeft het nooit gedaan) en aangezien ik binnenkort de 90 nodig heb wil ik daar iets aan doen. Heeft er iemand nog tips om hem weer werkend te krijgen? Heb trouwens ook geen idee hoe ik erbij kan komen dus mocht iemand me een aanwijzing kunnen geven voordat ik het hele dashboard eruit sloop...
Kwa ouderdom lijkt er ook niets aan de hand, maar deze kleur in de ´goud´ gekleurde 90...Aan de staat van het leer te zien lijkt het me origineel. Was het later ingebouwd,dan zou het er wel beter uitzien dacht ik. En het is een Super dus daar kan het best een optie geweest zijn.
Ik zie wel een STANDKACHEL... maar geen ABS...En nog ABS ook. Zeldzaam op een 90.
Staat ook niet in de tekst, ik zie het in de motorruimte. Hoofdremcilinder is afwijkend, en er zit een accumulator/drukbol achter de accu. Vandaar.Ik zie wel een STANDKACHEL... maar geen ABS...En nog ABS ook. Zeldzaam op een 90.
Opties en accessoires
Airconditioning
Centrale vergrendeling
Dagrijverlichting
Elektrische stoelverstelling
Lederen bekleding
Lichtmetalen velgen
Standkachel
Stuurbekrachtiging
of mis ik iets in de italiaanse tekst
Ahh dat plaatje had ik nog niet zo goed bekeken. Was wel een optie, dus komt wel vaker voor.Staat ook niet in de tekst, ik zie het in de motorruimte. Hoofdremcilinder is afwijkend, en er zit een accumulator/drukbol achter de accu. Vandaar.Ik zie wel een STANDKACHEL... maar geen ABS...En nog ABS ook. Zeldzaam op een 90.
Opties en accessoires
Airconditioning
Centrale vergrendeling
Dagrijverlichting
Elektrische stoelverstelling
Lederen bekleding
Lichtmetalen velgen
Standkachel
Stuurbekrachtiging
of mis ik iets in de italiaanse tekst