Klopt heb ik ook in het assortiment van BBR, erg mooi model.Was deze al langs geweest?
Geen 1/18 33, maar wel een 1/18 8C 2900B Berlinetta Lungo 1937 aangekondigd door BBR Blue Moon:
wertyutrdshgjgfsrdtyrejhdsesdtfygrersrtyfdghfd
sorry, ik moest even het kwijl van m'n toetsenbord afvegen...
Komt er ook nog een Alfa Romeo 166,..? RoyKlopt heb ik ook in het assortiment van BBR, erg mooi model.Was deze al langs geweest?
Geen 1/18 33, maar wel een 1/18 8C 2900B Berlinetta Lungo 1937 aangekondigd door BBR Blue Moon:
wertyutrdshgjgfsrdtyrejhdsesdtfygrersrtyfdghfd
sorry, ik moest even het kwijl van m'n toetsenbord afvegen...
Komen nog een paar andere Alfas van BBR aan.
Ik denk niet dat er een 1/18 Alfa 166 op de makt gaat komen (weet wel zeker van niet), binnenkort dus wel de 75 Evo, 4c en RZ en SZ.Ja schaal 1 : 43 heb ik ze al in alle kleuren,. maar 1 : 18 ,.. gaat je lukken toch,.!!
Lijkt mij inderdaad ook zeer onwaarschijnlijk. Hooguit misschien over een jaar of 20-25, als 1/18 populair genoeg is geworden en ze de 'gaten' gaan opvullen, zoals dit nu sinds een jaar of 10 gebeurt bij 1/43. Alleen denk ik eerlijk gezegd niet dat het een vergelijkbare populariteit gaat halen als 1/43. Al was het maar omdat ze zo verrekte veel ruimte innemen.Ik denk niet dat er een 1/18 Alfa 166 op de makt gaat komen (weet wel zeker van niet), binnenkort dus wel de 75 Evo, 4c en RZ en SZ.Ja schaal 1 : 43 heb ik ze al in alle kleuren,. maar 1 : 18 ,.. gaat je lukken toch,.!!
Hij is inderdaad anders dan de Gila. En niet alleen anders, hij is ook duidelijk beter. De cabine van de Gila-versie is te vierkant, deze van Tron lijkt veel beter op een echte 800. Ik ben heel benieuwd of de prijs die eraan gehangen gaat worden wat reëler is dan bij Gila, waar dit model als kit al zo'n 160 Euro moest opbrengen.Enige tijd geleden al de Tron Models Alfa 800 Ferrari racetransporter uit 1950 aangekondig met alleen een foto. Toen vermoedde ik dat ze de mal van de Gila 800 racetransporter op de kop hadden getikt en die aanpassen om deze andere versie te verkrijgen, maar nu is op de Tron website toch te zien dat het een volledig nieuw model is. Ik neem aan dat de beschikbaarheid in september met een korreltje zou moet genomen worden. De vorderingen aan het master model beginnen in ieder geval op te schieten.