Vernieuwde website,
Beste registerleden, in het laatste Klaverblaadje heb ik al aangegeven dat we druk waren met het omzetten van onze eigen website naar de website op de standaard template van het SCARB.
Uiteindelijk is het de bedoeling dat alle registers in de huisstijl van het SCARB hun website presenteren.
De website van het 156 register is inmiddels klaar en ondanks dat er een paar dingen in zitten die ik op de oude site mooier vond denk ik dat we best trots mogen zijn.
Gelukkig hebben we onze (zelf) geregistreerde domein naam
www.alfa156register.nl kunnen behouden.
Ook is het nu mogelijk om de foto's van auto's van de leden te plaatsen,( klik bij register en dan leden) ik kan dat nu direct zelf bij een nieuwe inschrijving doen. maar als je foto er niet bij zit kan je die natuurlijk alsnog naar mij toesturen.
Bij het hoofdstuk techniek en links vind je een link naar dit forum.
Verder zijn er brochures technische handleidingen en tips te vinden.
Wij hopen dat jullie hem met plezier gaan bezoeken.
Ook wil ik iedereen die meegewerkt hebben bij het realiseren van deze site bedanken: Jan Ezendam als super webmaster, Ronnie Kuperus voor alle technische ondersteuning en het schrijven van de praktische handleiding, Jeff van Lindt voor de snelle verzorging van de template en alle benodigdheden nadat wij hebben aangegeven er mee aan de slag te gaan.