Kan ik net het kenteken niet lezen...
kun je een pb doen met het kenteken en chasisnummer... komt ie bij alle andere in het register te staan
( als we deze niet al kennen ... )
Da's al wer wat anders...Rijdt 'anders' denk ik...
Ja, naar mij toe.Da's al wer wat anders...Rijdt 'anders' denk ik...
Je bent hem op de foto aan het wegbrengen?
Heb je allemaal al Frits...Kan ik net het kenteken niet lezen...
kun je een pb doen met het kenteken en chasisnummer... komt ie bij alle andere in het register te staan
( als we deze niet al kennen ... )
I know maar hij staat momenteel nog op naam van de voorgaande eigenaar.Ontschorsen gewoon online doen.
Top SSAR.
Toch wel eerst eea opgefrist neem ik aan?! Heb last van een milde vorm van déjà-vu... Denk dat je het gevolg daarvan wel eens in het Saeghuys hebt zien staan....... eerst de aankomende weken wat betrouwbaarheidskm's maken in de omgeving, apparaat heeft een jaar of 5 (?) stilgestaan.
Grtz,fRank
Toch wel eerst eea opgefrist neem ik aan?! Heb last van een milde vorm van déjà-vu... Denk dat je het gevolg daarvan wel eens in het Saeghuys hebt zien staan....... eerst de aankomende weken wat betrouwbaarheidskm's maken in de omgeving, apparaat heeft een jaar of 5 (?) stilgestaan.
Grtz,fRank
Ja dat wist ik, maar hij was ook niet verzekerd en stond nog op naam van de vorige eigenaar. Om gez*ik te voorkomen (je zult net zien dat je wat hebt ermee en ik had mijn woord gegeven er niet mee te rijden zolang) maar ff de ambu aangepikt.Wist je dat een APK-keuring één van de weinige redenen is waarvoor je je met een geschorste auto op de openbare weg mag vertonen? Dus zo'n ambulance-exercitie is dan helemaal niet nodig