moet wel eens opgekuist worden

weet iemand wat dit is van Merk? zeker en vast iets voor kinderen nog nooit gezien.
staat niets op de onderkant.. enkel MADE IN ITALY
kunnen batterijen in.. model is toch een 40CM groot.
Alvast bedankt

Ik ken het niet, een erg bijzonder ding denk ik.
"Opkuisen" zou ik niet doen, liever zo laten als het is. Zeldzame flessen wijn uit een oude kelder ga je toch ook niet oppoetsen?
It is a RE_EL model, and RE-EL is Italian.
The box, possibly nicer than teh model itself, says "Alfa Romeo CAN-AM".
I could try to make a picture of the box in the next days.
Moet doorgaan voor Autodelta Alfa 33TT12 1975, door RE EL uit Reggio Emilia uitgebracht in 1976, schaal 1:10Ok! Thanks friend! Now i at least know a name .It is a RE_EL model, and RE-EL is Italian.
Was looking for alfa 33 .. Tt. Tipo...
Nothing to find on internet or carmodel..
Is it rare?
Moet doorgaan voor Autodelta Alfa 33TT12 1975, door RE EL uit Reggio Emilia uitgebracht in 1976, schaal 1:10Ok! Thanks friend! Now i at least know a name .It is a RE_EL model, and RE-EL is Italian.
Was looking for alfa 33 .. Tt. Tipo...
Nothing to find on internet or carmodel..
Is it rare?
volgens Rampini Alfa boek (1993): R2 , dus toen al vrij zeldzaam speelgoed.
Ter nagedachtenis aan Roberto Gilardoni organiseren de AITE (Associazione Italiana Trasporti d'Epoca) en zijn modelauto vrienden op 27 en 28 september as. een tentoonstelling in Expopark Novegro bij Linate-Milaan. Tijdens de 38e Hobby Model Expo vakbeurs en de 16e editie van Truck Story zijn de 1:43 Gila modellen in vitrines te zien naast hun 1:1 vrachtwagens en bussen.Marco Sambataro stuurde ons helaas zojuist een triest bericht. Zaterdag avond is meester modelbouwer Roberto Gilardoni overleden. Zijn vele Gila 1:43 vrachtwagens, bussen, trolley bussen en Matta jeeps behoren tot de meest unieke Alfa modellen in onze verzamelingen. Op de verkoop tafels op de Novegro Milaan beurs waren zijn trucks altijd een lust voor het oog. Roberto en zijn vrouw stonden je altijd op de meest vriendelijke wijze te woord, hij was een geweldige bron voor informatie en documentatie over de Italiaanse autocarro.
Ik ben zoek naar een gele Mi.To. Ik heb een beetje de rare gewoonte om van elke auto die ik gereden heb een 1/43 modelletje te willen hebben, maar ik geloof niet dat ik die enige ben met die afwijking. Ik heb er een gevonden van Bburago, maar ik kan nergens vinden waar ik dat model kan kopen. Misschien wordt hij niet meer geleverd?
Iemand een idee waar ik een gele Mi.To in 1/43 kan kopen?