Is er iemand die met een GT 3.2 rijdt met een Wizard catback RVS uitlaat (of eventueel 147 of 156 GTA)? Dit is een handgemaakte uitlaat die het geluid van een Unicorse uitlaat benadert. Ik heb nog zo'n uitlaat liggen van de vorige eigenaar. Ik denk erover om hem er weer onder te laten zetten omdat ik nog wel iets meer van het mooie V6-geluid zou willen genieten. Twijfel alleen erg omdat ik niet weet of het voor dagelijks gebruik niet teveel van het goede is, ik rijd ca. 120km per dag, vooral snelweg. Belangrijk vind ik dat het geluid op constant snelwegtempo niet teveel overheerst (bromt/resoneert).
Het systeem bestaat uit een demperloze middenpijp en een eindstuk. Voor zover ik weet kan ik niet uitsluitend het eindstuk monteren i.c.m. de originele middenpijp die er nu onder de auto ligt.
Iemand die zijn ervaring kan delen? Misschien is er wel iemand met wie ik een stukje mee kan rijden ofzo (ik woon in midden NL)?
Jammer genoeg ben ik zelf niet handig genoeg om hem te monteren en als het niet bevalt weer te wisselen. Als het niet bevalt moet ik dus tweemaal montagekosten betalen en dat zou ik zonde vinden.