Classic car event in Antwerpen: stand van Buga.In welke garage stond hij al in de showroom??
Groeten
Volgens mij liggen de prijzen aardig in lijn met die van de 159 destijds.Jammer dat er zo weinig motorkeuze is. Dit word gewoon weer een groot Alfa fiasco, deze auto gaat floppen bij het publiek. Prijzen skyhigh en geen noemenswaardig design
Met de 200 pk versie zit je mooi boven de Giulietta. Ik neem aan dat ze niet in dezelfde vijver willen vissen dus ik kan dat begrijpen.Ik vind het sowieso raar dat als je een benzine-uitvoering wilt, er niets onder de 200 pk voorhanden is. Straks als de nieuwigheid eraf is en de eerste interessegolf is verdwenen, zullen de andere versies pas komen. Dom beleid als je het mij vraagt.
Prijzen skyhigh?? Je bedoeld markt conformJammer dat er zo weinig motorkeuze is. Dit word gewoon weer een groot Alfa fiasco, deze auto gaat floppen bij het publiek. Prijzen skyhigh en geen noemenswaardig design
Straffer nog, er zou geen handgeschakelde versie komen ...Heb er ook ik in gezeten op het Antwerp Classic car event een blauwe diesel van Buga-Auto. Wordt zeker mijn volgende wagen. Rare keuze om in het begin de "normale" benzine enkel in automaat te leveren.
Had ik het geweten dat ge'r waart had ik zeker goeiendag komen zeggen Danny, 't was bij momenten wel 'n overrompeling mede ook voor de Fiat 124 Spider die ook zondagavond retour importeur ging .Classic car event in Antwerpen: stand van Buga-Auto.In welke garage stond hij al in de showroom??
Groeten
Auto moest na het event wel terug dus ik denk niet dat hij al onmiddellijk daar in de showroom gaat staan.
Ik vind het sowieso raar dat als je een benzine-uitvoering wilt, er niets onder de 200 pk voorhanden is. Straks als de nieuwigheid eraf is en de eerste interessegolf is verdwenen, zullen de andere versies pas komen. Dom beleid als je het mij vraagt.
We hebben het hier toch over motoren.? Die hebben geen stuureigenschappenAch je kunt een D6 hybrid toch nooit vergelijken met een Alfa Romeo? Oke we hebben nog geen rijtesten van dit apparaat dus of ie daadwerkelijk een potje kan sturen is de vraag, maar Alfa kennende zal dat wel snor zitten.
De D6 heeft echt veel power ja, maar die stuurt wel dik 200 pk over de voorwielen, zonder sper. En dat met een wagengewicht van een klein huis dankzij het achteraf ingebouwde accupakket. Op de snelweg is het heerlijk, maar sportief door de bochten, ho maar. En het stuurgevoel is ook niet alles. Hybride werkt erg goed als de auto van het begins af aan is ontworpen met die accus in gedachten, en dat is de Guilia niet.
En misschien dat de V6 diesel met 250 pk van de Ghibli ooit wel in de Guilia komt?