nou ik wil er op zich niet veel aan ''veranderen" de spiegels vind ik op zich mooi staan.
De 159 bevalt erg goed,wel gaat er een squadra chip in,voor een betere gas respons,en een wat hoger koppel ,hoop ik..
vooral bij het wegrijden....
Mooi hoor, maar dat koppel kan je deels terughalen door een squadra-tje! Die 1 op 10 rij ik ook maar daarvoor moet ik nog mijn best doen, rij als een ouwe zak. Die 1 op 10 haalde ik ook zo goed als bijna met 300 kg meer, automaat Quattro en een V6.Zo, ook hier sinds vorige week vrijdag weer een 159 SW op de oprit. Een 1750 Tbi in nero carbonio met naturel interieur in leer en 19 inch Ti wielen uit november 2009. Gekocht bij Joost van het Autohuis in Koog aan de Zaan.
Moet wel even wennen aan het stuk mindere koppel dan de vorige (een 2.4 jtdm met 240pk) maar ik merk wel de mindere kilo's op de neus. Al met al na de 1e 1000 kilometer zeer tevreden. Verbruik eerste tank 1 op 10.
Weer lekker rijden![]()
![]()
Dennis
Zit te denken om eens een Savalichip te proberen. Heb overigens ook nog niet echt doorgereden met de Tbi om eerlijk verbruik te meten
Mooi hoor, maar dat koppel kan je deels terughalen door een squadra-tje! Die 1 op 10 rij ik ook maar daarvoor moet ik nog mijn best doen, rij als een ouwe zak. Die 1 op 10 haalde ik ook zo goed als bijna met 300 kg meer, automaat Quattro en een V6.
Wat rijden anderen met hun Tbi???
Ik heb met een Tbi met Savali chip gereden, kan ik je aanbevelen, ging als de brandweer. Weet iemand hier wellicht of er veel verschil tussen deze en Squadra Massimo zit? In pk's en Nm niet veel heb ik het idee.Zit te denken om eens een Savalichip te proberen. Heb overigens ook nog niet echt doorgereden met de Tbi om eerlijk verbruik te meten
Mooi hoor, maar dat koppel kan je deels terughalen door een squadra-tje! Die 1 op 10 rij ik ook maar daarvoor moet ik nog mijn best doen, rij als een ouwe zak. Die 1 op 10 haalde ik ook zo goed als bijna met 300 kg meer, automaat Quattro en een V6.
Wat rijden anderen met hun Tbi???
Mooie wagen, fantastische kleur ook!Ik wil de 159 nog laten chippen en de EGR afdichten.
Iemand nog goede ervaringen met aanbieders? Kwam al veel goede ervaringen met Squadra tegen...
Ik mag van het lijstje af....De mijne: