Duidelijk!
Wel jammer!
Mja. Je zou ook kunnen zeggen dat als je voldoende merken hebt om alle segmenten te vullen en je enige geloofwaardige product voor het D segment is de Giulia dat je misschien geen cabrio, 4 deurs coupe en shooting break nodig hebt, maar toch op zijn minst voor een sportief merk een coupe kunt aanbieden.Ik zag 2 weken geleden een artikel over de verkoopaantallen van coupés, daar zag je dus dat in het segemt van de 4-serie/C/A5 (waar de Giulia Coupe dan onder zou vallen) meer dan gehalveerd was her afgelopen jaar, en ten opzichte van paar jaar terug nog veel meer was terur gevallen. Niemand koopt blijkbaar meer een 2-deurs coupe of cabrio, men heeft liever een SUV met Coupe-daklijn
Maar dan snap ik de keuze van FCA wel wat beter om dit dus niet te bouwen, hoe vreselijk jammer dit ook is. Een 2 deurs coupé is eigenlijk ook wat ik nu wil en nodig heb. (want we hebben de Astra voor de ruimte/kids)
Had je die uit Duitsland Dave? Ik herinner me een verkoper die er een stuk of 10 had, allemaal met open dak. Die waren inderdaad heel goed geprijsd.Ik heb begin dit jaar voor mijn ZGAN Blue Misano Alfa Giulia Veloce met 280 pk van 2018 met 17.000 km op de teller welgeteld 32.000 eurootjes neergeteld, koopje van het jaar wanneer ik de post hierboven lees(Overname van 3000 euro voor mijn Alfa 159 2,4 JTD reeds afgetrokken)
Zal wel perceptie zijn maar ik vind de Q's (teIk hoop wel dat de prijzen weer iets gaan zakken, want bij dit soort bedragen is het zelfs goedkoper om een 3 jaar oude Quadrifoglio uit het buitenland te halen. Daar betaal je nu zo'n €45.000,- + €8K BPM
Gezien jaar/kilometers idd een koopje.Ik heb begin dit jaar voor mijn ZGAN Blue Misano Alfa Giulia Veloce met 280 pk van 2018 met 17.000 km op de teller welgeteld 32.000 eurootjes neergeteld, koopje van het jaar wanneer ik de post hierboven lees(Overname van 3000 euro voor mijn Alfa 159 2,4 JTD reeds afgetrokken)