Nee, is geen A, maar gewoon een klavertje! Deze taxi is van forummer baboon en deze trekt niet deze 75, maar een Alfetta GTVvan een beginnende bestuurder??(check de A achter op de auto waarmee deze 75 wordt getrokken, dat is toch zo'n A die in Frankrijk achterop een auto staat voor een beginnende bestuurder??)
Meen toch duidelijk een A te zien links naast de nummerplaat hoorNee, is geen A, maar gewoon een klavertje! Deze taxi is van forummer baboon en deze trekt niet deze 75, maar een Alfetta GTVvan een beginnende bestuurder??(check de A achter op de auto waarmee deze 75 wordt getrokken, dat is toch zo'n A die in Frankrijk achterop een auto staat voor een beginnende bestuurder??)
Oh scuisi, had ik over het hoofd gezien die A..........Meen toch duidelijk een A te zien links naast de nummerplaat hoorNee, is geen A, maar gewoon een klavertje! Deze taxi is van forummer baboon en deze trekt niet deze 75, maar een Alfetta GTVvan een beginnende bestuurder??(check de A achter op de auto waarmee deze 75 wordt getrokken, dat is toch zo'n A die in Frankrijk achterop een auto staat voor een beginnende bestuurder??)
.
En is volgens mij toch een franse nummerplaat![]()
mmm, klonk zo leukOh scuisi, had ik over het hoofd gezien die A..........Meen toch duidelijk een A te zien links naast de nummerplaat hoorNee, is geen A, maar gewoon een klavertje! Deze taxi is van forummer baboon en deze trekt niet deze 75, maar een Alfetta GTV.
En is volgens mij toch een franse nummerplaat![]()
Máár, dat het nummerplaat frans is, niet, maar dat klopt danook helemaal! baboon is een fransoos ja.
Dit is als ik het goed begrijp een 24V in combinatie met ori 12V inlaatcollector..?
Aha, ik weet wie ik een pb ga sturendeze was van LENZ.... More photo's please!
Mooiste 75 ever.
Had je daar ten tijde van de ombouw een topic over? - al efkes zitten zoeken, maar ikke nikske vinden...Is het originele 75 inlaatspruitstuk, maar met de grote gaten van een 164 24V inlaat erin gelast, icm dikke aanzuigpijpen van een 164 Qv 24V