Mijn vorige 155, waarin ik 7en half jaar heb gestuurd.
Het was een 1.8 8v uit '94 in originele staat, totdat mijn broertje hem op een avond meenam en hem tegen een stapel brandhout parkeerde.
Gevolg was dat rechtsvoor in de puin lag en toen de auto daarna toch bij de spuiter stond, heb ik meteen de skirts, bumperranden en spiegel adapterplaten maar in kleur laten spuiten.
Tja, toen was het hek van de dam,
Een complete Lester bodykit volgde al snel, tesamen met een High-wing van een 156 en witte OZ velgen.
Na een paar jaar kon ik de achterspoiler die op de foto staat kopen en die stond echt moddervet!
De uitlaat was een EPS tussenpijp vanaf kat met als einddemper een carbon Bos motorfiets uitlaat!!!!!
Het Witte Spookje:
In 2007 wilde ik de voorbumper wat bijstellen en toen de bumper eraf was bleek er toch redelijk wat roest rond de ophangpunten te zitten, zo erg dat die afbraken toen ik de bumper weer terug wilde plaatsen.
Prima, ik ging dus op zoek naar een andere 155.
De 155 die ik nu heb had ik al een paar maanden eerder op het oog, maar had er toen geen geld voor. Dus toe die in augustus 2007 weer te koop kwam heb ik hem zonder aarzelen gekocht.
Toen het Witte Spookje gestript en en in de prakbak gestald
Een redelijk uniek ding...... het is een 155 WB V6 Bleu Nord, de enige WB V6 in die kleur geleverd in Nederland.
Zwart ederen bankstel, meegespoten bumpers, skirts en grille waren al aanwezig.
Een van de eerste dingetjes was het overzetten van de elektrische achterramen en de EPS tussenpijp en EPS/ARTC einddemper.
De Technomagnesio 17" velgen waren snel gevonden, daarna volgde een OSRAV schokdemper set.
U-spoiler, QV skirts, Sparco veerpootbrug en wat klein materiaal liggen al klaar voor de spuiter. (of zou ik toch de spoiler van de witte 155 spuiten en monteren)
PS-Schulze spruitstuk is in bestelling en de zeldzame Zender deurhandgrepen liggen klaar voor montage.
Een BMC-CDA filter, Squadra-chip, ARTC/EPS uitlaat vanaf de kat, Momo corse stuurtje met Madeno claxon-dop, hoedenplank met rollo's en ARTC-mattenset hebben hun weg naar de V6 al gevonden
Update 23-10-2010:
PS-Schulze spruitstuk, Zender handgrepen, dikke Whiteline stabilisatoren (voor+achter) en Savali achterklep zijn in het afgelopen jaar gemonteerd.